piątek, 13 maja 2016

Byul Zuza


Trochę mi zeszło, ale uznaję moje dzieło za ukończone.

Przedstawiam wam Byul Zuzannę - Zuzię :)



coś mi aparat szwankuje...
Tu to dobrze widać, chcę zrobić zdjęcie lalce a wychodzi jakaś czarna plama...
kot czy coś...


o już się naprawiło :P



żeby nie zapomniała kim była dostała koszulkę ze słonikiem :D



Lalka do nowego domu jedzie z następującą wyprawką:

T - shirt ze słonikiem


spódnica


sweterek z guziczkami


czarne szpilki


sweet kiecka


zakolanówki


misiaczek (chyba)


nie no misiaczek na pewno :P


różowa spineczka


stockowa koszulka i spodenki


szare trampki by me :)


a tu wszystko razem :)


Lalkę wysyłam w oryginalnym pudełku po Byul Dumbo z żółtym stojakiem i kartą



Cały zestaw 400 zł 


Cena obejmuje to co wypisałam powyżej
pozostałe elementy ze zdjęć, np kot zostają u mnie :P


OGŁOSZENIE PARAFIALNE

W niedzielę wraz z innymi miłośniczkami lalek z Warszawy podbijamy targ staroci na Kole.
 Jakby ktoś chciał dołączyć zapraszam (więcej info na maila).
Ci którzy nie będą specjalnie w tym celu robić wycieczki do stolicy znajdą relację ze spotkania tutaj :)
Nie obiecuję ze od razu w niedzielę, ale z pewnością się pojawi.

Pozdrawiam !

13 komentarzy:

  1. Ale kociszcze pięknie zapozowało <3 Cudowny! Ze strojami się popisałaś, bardzo mi się podobają :) A gdzie kubeczek kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kicia ma wrodzony talent do pozowania, a jak coś dla lalek robię to nie opuszcza mnie na krok. Kubki kupił
      mój luby tu http://sire.pl/ i my mamy wersję 450 ml :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Na miejscu Zuzi nie chciałabym się wyprowadzać. Gdyby ktoś mi takie cudowne ciuszki szył... Ach, podziwiam! :D Ta bluzeczka ze słonikiem podbiła moje serce. ♥
    Mimo wszystko trzymam kciuki, żeby Zuzinka znalazła ciepły i kochający domek.
    No i czekam na następny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza laluszka :) Świetna bluzeczka ze słonikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatycznie wyszła :)
    Kot wymiata

    OdpowiedzUsuń
  5. No :D wróciłaś a się martwiłam :( Zuzia jest piękna i z miłą chcęcią bym kupiła . Ale zbieram na dala który jak zwykle przemyka mi na pullipstyle i postanowiłam że jak nie kupie jej w czerwcu Kupię Zuzie (Jak jeszcze będzie bo jak widzę to chyba zaczyna być branie na nią )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu ale strasznie mi pasuje do niej imię Madzia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trampki... Jak... Sama... Plisss zrób turotial... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jakaż piękna Panna! I jeszcze łączy Nas wspólne imię. Ostatnio pokochałam byulki i mogę patrzeć godzinami na ich słodkie pyszczki.

    OdpowiedzUsuń