czwartek, 21 kwietnia 2016

Mini meet Warszawa :)

Mój pierwszy meet w stolicy zaliczony :D
Umówiłam się dzisiaj z Sarą na kawkę, każda z nas wrzuciła w torbę kilka lal i było przemiło <3


Światło było kiepskie, więc nie mamy wielu fotek, następnym razem trzeba wybrać inną miejscówkę :P

Amelka lansuje się przy kawkach



Śliczny foszek Sary, Dal Tweety <3


Dal Dotori którą większość spotkania czesałam :D


Wszystkie dyńki razem


 Niestety rano trzeba wstać i iść do pracy, by mój kot i lalki miały godne życie, więc musiałam się zbierać, ale niebawem planujemy powtórkę, więc jak ktoś chętny to zapraszamy :)


Jestem otwarta na pomysły gdzie można się spotkać i wywalić lalki na stół
Dzisiejsze spotkanie odbyło się w Green Caffe Nero na Brackiej i światło nie sprzyjało zdjęciom, Przyznaję jednak, że było głośno, gwarno i nikt na nas nie zwracał uwagi... 
Poza kelnerem, który stwierdził, że lalek jeszcze u nich nie było :D

Reasumując spędziłam przemiłe popołudnie i chcę takich więcej!

Pozdrawiam i przypominam, że mam dużo lalek na sprzedaż.

zaktualizowana lista :)

7 komentarzy:

  1. Ja również świetnie się dzisiaj bawiłam i oby więcej było takich spotkań! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) Wygląda na to, że spotkanie bardzo udane :-) Laleczki są cudne i w zasadzie nie potrafię określić, która bardziej mi się podoba :) Każda ma swój specyficzny urok. Przyznam, że do tej pory nie miałam sposobności zobaczenia "dynioglówek" na żywo. Pozostaje mi jedynie wzdychanie do ekranu komputera. :-) Pozdrawiam ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wstaję rano i idę do pracy - by mój żółw Teofil
    również miał godne życie, pełne atrakcji (kąpiel,
    drewnojady na przekąskę i spacerek po kuchni) :)))

    jeśli masz czas - jutro o 14ej w Arkadii będę z
    Magdą z blogu Selene13 - w Thibo - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to długo wyczekiwany wolny weekend i mam już plany.
      Jak dacie znać następnym razem nieco wcześniej to chętnie! :)

      Usuń
    2. dam znać - akurat to spotkanie
      wyszło w ostatniej chwili :DDD

      Usuń
  4. Fajne spotkanie miałyście dziewczyny :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w Warszawie :):)
    Polecam Arkadię ze względu na dobre światło do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń