sobota, 9 sierpnia 2014

Pullip Taeyang Kapitan Hak

Na wstępie chcę serdecznie podziękować za wszyskie życzenia urodzinowe dla Amelki,
jesteście kochani!



A teraz do sedna :)

Daaawno pokazywałam wam pudełka i mieliście zgadnąć jakie lale w nich do mnie przyszły.
Nikt sam nie udzielił kompletnej odpowiedzi, ale razem daliście radę :)


Od lewej
1. Taeyang Kapitan Hak
2. Byul Dumbo
3. Dal Satti - sprzedana
4. Pullip Piotruś Pan

Wreszcie znalazłam tyle determinacji żeby się na nie wziąć :)
Dalkę wystawiłam na Allegro bez zmian i sprzedała się od ręki a reszta nadal czeka na metamorfozę, wczoraj dobrałam się do Kapitana i dostał nową twarz, ale najpierw foty z rozpakowywania :P





Fikuśne podkolanóweczki i
 mocowanie jakby im z pudełka chciał uciec xD



Jego dwukolorowa głowa...


Pora na striptiz :D


Pierwszy raz spotkałam się z ciałkiem Pullipowego faceta i jestem mile zaskoczona, jest przede wszystkim dużo masywniejsze niż Panienek,  przez co fajnie leży w dłoniach :D
I ma dodatkową artykulację


przy szyji, co prawda zakres ruchu jest niewielki, ale zawsze lepsze to niż nic ;P


Łokcie są bardziej skomplikowane niż u Pullipów, ale raczej nie polepsza to ich ruchomości.


Ostatnia focia przed zmywaniem :)


chwila szorowania i znów głowa będzie jednokolorowa :P


od razu lepiej :)


Fotka cyknięta wczoraj jeszcze bez ostatnich szlifów i glossa


 A tu już końcowy makijaż i wyprostowane włosy :D


before & after


Wig wyprostowałam, bo przyda mi się do innej lalki a włosy dla niego już zamówiłam i będą w przyszłym tygodniu, teraz zostaje mi tylko czekać a w międzyczasie szyć ubranka, bo nie wchodzi w nic oprócz tego stocku - kawał chłopa z niego :)

To by było na tyle, więcej zdjęć pokażę jak już przejdzie całkowitą przemianę i wtedy wystawię go na sprzedaż.

To jak wam się podoba jego nowy pyszczek ? :)

18 komentarzy:

  1. piękny jest po przemianie - ciekawa jestem wiga!
    Ja czekam na swojego chłoptasia :)
    jeszcze troche i będzie ze mną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam! Też się nie mogę doczekać, chętnie go sobie obczaje bez pudełka :D

      Usuń
  2. Super wyszedł! Jestem pod ogromnym wrażeniem. :3 Dała pani facetowi z maską nową twarz. :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! *.* szczerze, to stockowa wersja że tak to nazwę wcale mi się nie podoba :/ ale po przemianie to nawet bym kupiła, tylko kasa.. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się oryginał nie podoba, patrzeć na niego nie mogłam aż mi ulżyło jak zmyłam mu tą maskę :)

      Usuń
  4. Ładnie się opalił na statku :> Podoba mi się w Twojej wersji, makijaż wyszedł Ci bardzo profesjonalnie <3

    (wybacz za taki trochę drewniany komentarz, ale trochę się odzwyczaiłam od pisania, grr)

    (a w książce Kapitan Hak był bardzo bardzo <3, moja ulubiona postać i chyba jedyna, która mnie nie irytowała)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się w oryginale podoba tylko ubranko :P
    Po umalowaniu przez Ciebie wygląda bardziej naturlaniej, jak już wyżej piszą, maska strasznie sztuczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny koleś. Pewnie zostanie blondynem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepszy od oryginału, gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ohhh he is perfect now ^^
    I follow:

    MY BLOGS ARE:

    Danbo and me

    My blythe and me

    OdpowiedzUsuń
  9. Po metamorfozie wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że Hak jest taki cudowny *.*...

    OdpowiedzUsuń
  11. Oł Maj Gad! Jest taki przystojny! :D
    Nawet z tymi włosami wygląda super, nie mogę się doczekać reszty przemiany! Szkoda, że nie mam możliwości go kupić, bo chętnie bym to zrobiła :) Mam za to nadzieję, że znajdzie jakiegoś fajnego nowego właściciela ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny. Ale kiedy kolejny post ? :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie fajnie Ci to wychodzi :3 Mam takie pytanie jeśli można ^-^ Jakich farb Używasz do przemalowywania lalek? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Laleczki są cudne. Gdzie kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Po wygląda zdecydowanie lepiej, chociaż trochę kobieco (ale to pewnie przez wiga) :).

    OdpowiedzUsuń