czwartek, 7 sierpnia 2014

24 czerwiec 2014 - Pierwsze urodziny Amelki! CANDY!



<wzdycha>
Aż się wierzyć nie chce, że to już minął rok, pamiętam jak ją kupiłam niechcący na raty...
Jak później spać w nocy nie mogłam z podekscytowania...
Pamiętam też jak mi się ręce trzęsły gdy wyciągałam ją z pudełka...
Nigdy nie zapomnę jak po przygotowaniu potraw wigilijnych zmęczona jak pies siadłam do maszyny żeby jej uszyć sukienkę...
Eh mogłabym tak jeszcze pewnie ze dwie godziny wypisywać, ale nie ma na to czasu bo trzeba zorganizować imprezę urodzinową!

Napiszę więc krótko, że łączy mnie z tą lalką bardzo, bardzo wiele i nie oddałabym jej za żadne skarby. Jak mnie kiedyś bieda przypili to sprzedam telewizor a ona zostanie, bo nie jest dla mnie
 tylko rzeczą...

Tylko lalką...

Jest moją przyjaciółką :)

która pociesza mnie swoją osobą i gdy jest mi smutno i źle patrzę w te błękitne oczyska, uśmiecham się i wiem, że będzie dobrze, jak nie jutro to za tydzień, ale kiedyś będzie, musi...

To się rozkleiłam a tu przecież trzeba się radować!

Jak każdy właściciel rocznej lalki wyprawiam Candy, ale najpierw wielki spam zdjęciowy
 podsumowujący nasz rok razem :)

24 czerwiec 2013






SZYCIE









TWORZENIE




MEETY!




LALKOWANIE W ŁÓŻKU xD

 

 
ŚWIĘTA




TERAZ


 









Wiem, jak na rok czasu to nie ma tego wiele, obiecuję że w tym roku zrobię jej więcej sesyjek :P

Dobra pokazałam wam co Amelka dostała na urodziny a wracając do Candy to teraz info co dostanie zwycięzca rozdawajki :)

Do wygrania Lalka Monster High Ghoulia, która wzięła udział w projekcie lalka przechodzona 


Jak wiecie pozbywam się Monsterek, tej nie wypada sprzedawać dlatego stała się nagrodą :)
Do zwycięzcy lalka powędruje w poniższym stroju, z torebką, niestety pustą, bo książkę postanowiłam sobie zostawić, taka zła jestem ]:->


Autorką makeupu jest Mobe
Jeśli chcecie przygarnąć tę lalę to śmiało zgłaszajcie się do Candy

wystarczą trzy kroki,
należy:

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga

2. Zamieścić to zdjęcie na swoim blogu w menu bocznym (najlepiej u góry)
z linkiem do tego posta, bądź całego bloga


3. Napisać w komentarzu
"zgłaszam się link do mojego bloga, mój mail"

zgłoszenia przyjmuję do 21 sierpnia do północy
wynik ogłoszę 22 sierpnia
szczęśliwiec dostanie maila z prośbą o adres jeżeli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu tygodnia
będę losować jeszcze raz.

To by było na tyle, pozdrawiam serdecznie i czekam na zgłoszenia :)

PS: Wiem, że 24 czerwiec był prawie dwa miesiące temu, ale ciii :P
taaki tam mały poślizg czasowy ;)

27 komentarzy:

  1. Fajne te zdjęcia z balonikiem.
    Zdradzisz ich sekret? Czy przymocowałaś go na żyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona nitka i bezbarwna taśma, niestety balonik nie przeżył jej odklejania xP

      Usuń
  2. Spóźnione sto lat, Amelko :D Śliczna z niej panna, ciuszki to już w ogóle ma piękne.
    Na razie się do Candy nie zgłaszam, monsterek mam już za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, one się tak szybko mnożą :D
      Dziękujemy za życzenia :*

      Usuń
  3. Najlepszego Amelko! <3 Za każdym razem gdy ją tu widzę podoba mi się coraz bardziej ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, daldollandmore.blogspot.com, toshiko.uri@gmail.com, banerek wstawię jak tylko wejdę na komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, http://szalonababeczka.blogspot.com asia3211@o2.pl. Zdjęcie zamieszczę zaraz tylko zrobię blog publiczny :3 Sto lat Amelka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się --> http://histori-of-monster-high.blogspot.com/ sashalove0507@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to 100 lat szczęścia, dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Was obu :-) Fajne zdjęcie z monsterką za oknem i to łóżkowe :-) Pozdrawiam.
    Bannerek dam z komputera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam się do życzeń urodzinowych Amelki - 100 latek i dużo słonka :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!!! śliczna jest :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie posiadam bloga ale wstawię link na pingera, dobrze? Pod tagiem: pullip, dal, monster high ;)
    dal.ashee.love@gmail.com
    Mój mini blog: dalashee.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat dla Amelki! :D I oczywiście się zgłaszam. :)
    email: polinezja.major@gmail.com
    blog: http://polinezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekałam na to! Zgłaszam się! :D
    blog: marczelinowy-swiat.blogspot.com
    email: marczelinowy.swiat@gmail.com

    No i oczywiście nieco spóźnione 'wszystkiego dobrego' dla Amelki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się blog: www.mojanienormalnahistoria.blogspot.com
    e-mail : ania2002r@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Aby wszystkie fajne dni
    w żółwim tępie upływały,
    By co dzień rano uśmiechał się do cb świat cały,
    By nigdy nie było porannej pobudki
    I wiatr rozwiewał wszystkie smutki
    Życzy fanka Pullipów i bloga "Bo diabeł tkwi w detalach"

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego! Zgłaszam się :3
    mój blog: life-with-doll.blogspot.com
    e-mail: piegusek144@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna!A te zdjęcia i wspomnienia?Po prostu magia!!
    Zglaszam się http://jula2710.blogspot.com/ jula2710@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy mogę też się zgłosić?

    Jestem z bloga "Historyjki z dreszczykiem - Monster High według Galaxy", ale zapomniałam hasła. Więc nie mogę dodać wpisu z bannerem, a chciałabym wziąć udział.

    Mój e-mail to annakomorowska84@wp.pl

    Galaxy*SUpernova

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Blog: marzenialalek.blogspot.com
    E-mail: kanapeczkamarysi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    http://usagiiyumeworld.blogspot.com/
    natasza.wiener@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego naj, Amelciu, chociaż o dwa miesiące prawie całe za późno :P A prezentu to w ogóle nie mam. xp
    Nawet jeśli mało, to za to piękne te zdjęcia :)
    Może wzięłabym udział, gdyby nie to, że dawno się skończyło, a poza tym sama pozbywam się [bardzo] powoli moich monsterek, więc otrzymywanie nowych nie miałoby sensu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. super historyjki :)
    ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń