środa, 4 czerwca 2014

Nowe oblicze Frankie i Jacksona

Wczoraj powstała
Frankie basic edycja Beciowa ;)


Bluzka i kamizelka pochodzi od Venus McFlyTrap, która jakiś czas temu
powiększyła szeregi moich lalek.
Niestety nie urzekło mnie w niej nic oprócz tych dwóch łaszków, więc zagwarantowałam jej świetlaną przyszłość jako boski OOAK wysyłając do Lalibajki :)

Spódniczka jest od wampira z zestawu CAM, tylko odprułam jej tą durną falbankę :P



No i czy ona nie jest urocza ?
Straaasznie mi się w tym stroju podoba i postanowiłam zrobić jej sesję z Jacksonem.

Wybaczcie, ale oni mi tak do siebie pasują, że nie mogłam się powstrzymać od tej tematyki :P

Swoją drogą Jackson wszędzie jest przedstawiany jako gapa i ciapciok,
pozwolę wam, więc spojrzeć na niego z innej strony.

Przed Państwem Jackson Jekyl - podrywacz, zdobywca, kochanek xD









Biorąc pod uwagę, że nie mam zamiaru nakładać cenzury na bloga, resztę musicie sobie wyobrazić :P
A im należy się trochę prywatności :)


KONIEC

A jak świętowaliście dzień dziecka ?
Ja dostałam od mojego Szymona takie super Puzzle 3D
I sobie układałam prawie 3 godziny :D


I tak powstał mój prywatny wieżowiec  Empire State Building :)
Co prawda żadna moja lalka w nim nie zamieszka :P


Ale i tak jest Ekstra!
To moje pierwsze puzzle 3D i trochę się zawiodłam, że wgl nie patrzy się na obrazek tylko łączy je kolejno tak jak są ponumerowane od spodu.

Moim zdaniem to już bardziej układanie klocków niż układanie puzzli,
aczkolwiek i tak bawiłam się dobrze :)
POZDRAWIAM!

26 komentarzy:

  1. Ja to tam w życiu nie ułożyłabym takiej wierzy! ;-)
    Za wysokie progi na moje krótkie nogi :p
    Wieczorkiem muszę sobie poczytać resztę postów, chociaż ostatnio prawie doczytałam do pierwszego! ; D
    Kto by pomyślał że Jackson nie jest ciapą ;P
    Pozdrówki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie ta wieża wygląda, chyba widziałam gdzieś takie puzzle, ale z wieżą eiffla. + ciekawy pomysł na trzymanie lalek, moje jednak stoją wysoko (przy suficie) na półce xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę łączenia Franki z Jacksonem. A to że jest ciamajdą najbardziej mnie w nim urzekło.
    ON JEST MÓJ!!! heheh
    Ale zdjęcia są naprawdę zarąbiste. Moja wyobraźnia działa na poziomie zamiany bohaterki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co dzieje sie z tymi nowymi lalkami? Jakis dal cxy tylko pullipy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Frankie ślicznie wygląda w ubraniach Venus :) super sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Puzzle są super, zawsze chciałam ułożyć kiedyś takie w 3D :P
    Przebrałabyś przy okazji Jacksona, no i moim zdaniem nie pasuje na takiego wyrywacza, po to ma swoją drugą naturę, heh :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mam i nie chce mieć jego niebieskiej wersji, więc ten musi być 2 w 1 :P

      Usuń
  7. Ach, ten Jackson! ;) Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanie: może pod koniec miesiąca wystawisz na bloga do sprzedaży jakieś lalki? wtedy posiadać będę srodki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc w paczce były 4 lalki, jedną pokazałam (Peter Pan) druga (Dal Satti) sprzedałam bez zmian, Trzeci to Byul Dumbo a 4 Taeyang Kapitan Hook, która lalka by Cię interesowała, Byul, Taeyang czy Pullip?

      Usuń
    2. Miałam nadzieję że będziesz malować makijaż pullipowi

      Usuń
    3. a ja głupia cały czas myślałam że ty tak długo nie dodajesz z nimi postów bo je stylizujesz, nowe wigi no i w ogóle a ty anonimowo tak gdzie indziej ze sprzedajesz

      Usuń
  9. Puzzle 3D to coś niesamowitego! Planuję kupić taką makietę miasta, to dopiero twórcze wyzwanie!
    PS Dzięki za miłe słowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień Dziecka spędziam w sklepie z zabawkami :) Zastanawiałam się między lalką - hmm - lalkiem (Hasbro) Dark Vader z, takimi puzzlami :D, puzzlami na kształt płyty winylowej z podobiznami The Beatles i monsterką :D Koniec końców Toralei Coffin Bean jest u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko Dark Vader?!
      Przecież Twoje lalki by ze strachu umarły xD

      Usuń
    2. Przemalowały by go na różowo i dały kwietny wianek, a poza tym nie taki diabeł straszny jak go malują :) Jaby się stawiał to Operretta go ogłuszy śpiewem, Abbey zamrozi, a reszta babiszów go obezwładni :D

      Usuń
  11. Twoja pullip bedzie miala grzywke jak wszystkie prosto czy moze taka do spinania

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo imponującą gromadkę. ^^ Puzzle świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. No nieźle sobie poczynają...Pomysł z szafką świetny, lalki się nie kurza, ale niestety ich nie widać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia!
    Jasckson w takiej wersii? Sądzę, że to świetna idea! Albo... Jackson jako kurtyzan xDDD
    Pozdrawiam i czekam AŻ ODPOWIESZ na E-maila ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdą lalkę pomalowaną itd sprzedajesz po 300zł ? nie sprzedałabyś jakiejś za 200zł ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy nowy post? Chcemy zobaczyć kolejne lalki :)

    OdpowiedzUsuń