sobota, 10 maja 2014

Jak przechowywać swoją kolekcję

Tadaaam!


Pewnie sobie myślicie:

Hmmm cóż to może być?
Kolejne przedsięwzięcie, które Becia zacznie i nie skończy?

 I tu was mam, bo skończę :D
A w sumie już skończyłam...


I co nadal nie wiecie co to ?
Ok to już was nie męczę :)

Tadaaam!


 Jak widać poświęciłam jedną szafkę na moje Monsterki.

Pewnie sobie myślicie, bezsensu, ale ja musiałam!
Nie dały mi wyboru!
Urządziły zbiegowisko...
Narobiły hałasu...
Szkoda gadać... Sami zobaczcie...
















:D

A tak serio to zdecydowałam się na to przedsięwzięcie gdyż, już od kilku
miesięcy moje biedne lalki prezentują się tak


A to raczej fotka z serii jak NIE przechowywać swojej kolekcji <zawstydzony>

Cóż, czasu nie cofnę, ale grunt to dostrzec problem a dalej będzie już tylko lepiej. 
I obiecuję, że przedstawię wam wreszcie wszystkie moje lale :)

A tak z życia poza lalkowego to w majówkę byłam na weselu.
Sweet focia w co byłam ubrana i nasz pokój w tle :D


Impreza była świetna, piłam pyszne drinki z kruszonym lodem <mniam>
I wróciłam do domu chora, Szymon z resztą też :P
Lecimy sobie zatem wspólnie na antybiotykach...

Przedwczoraj popryskałam się olejem

 

jakby kropek było więcej to pokusiłabym się, żeby wziąć pisak i połączyć,
może by wyszło coś fajnego, np piesek :P
No, ale że są tylko trzy to nie trzeba być geniuszem
żeby zgadnąć, że nic ciekawego nie wyjdzie...
(co nie zmienia faktu, że bolało jak diabli)

oprócz tego tradycyjnie, spałam, jadłam,wkurwiałam ludzi i szyłam.


Tym razem dopadła mnie zajawka na rajstopki, bo szykuję się na mega wymiankę,
będę również gościć lalkę do przemalowania :)

To by było na tyle.
Pozdrawiam i bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie komentarze
oraz za czas poświęcony na zaglądanie tutaj :)


21 komentarzy:

  1. Kreacja na wesele bomba.... Kolekcja że ho ho....i dialogi ekstra....:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rajstopki piękne życzę Ci powrotu do zdrowia ;-) Rozumiem ten strajk, moje lalki też kiedyś taki urządziły. ;-)
    Pozdrawiam
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezle sie narobilo.....lepiej ogarnij te lalki,bo bedzie bunt!

    OdpowiedzUsuń
  4. I zobacz, do czego je doprowadziłaś!...
    Rajstopki górą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja mam podobnie kolekcję w pudłach - wstyd pani wstyd ale miejsca nie ma ;)
    współczuję kropek z oleju
    rajstopki mega mega :)
    a monsterki trza jakoś przytemperować bo ci grożą karalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no i jeszcze zdrowia :)
      ładnie wyglądałaś :)

      Usuń
  6. Pomysł świetny, szkoda tylko, że nie będzie ich widać- może dlatego zrobiły taką aferę, ale, że w grupie siła to lepiej uważaj ;)
    Dałaś lalkom głos i zobacz co się dziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie poprzednie zdjęcia ze śmiesznymi tekstami lalek jak dla mnie przyćmiłaś Ty - LASKA :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dawaj mi tu inną Cleo, bo ta nie chce mą pomiatać" Jesteś geniuszem w wymyślaniu tych tekstów XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aczkolwiek ja zwyczajnie patrzę na zdjęcie i piszę najgłupszą rzecz jaka mi przychodzi w danej chwili do głowy xD
      Ot mój cały sekret :)

      Usuń
  9. Świetne teksty xD Deuce rozwalił system xD To samo Clawdeen S1600! Oj, kiedy moja kolekcja przekroczyła około 12 laluń,wówczas te,domagały się zrobienia dormitorium,bo nie chciały dusić się w ,,korytarzu'' z szafeczkami na spółę. Świetne rajstopki :) Ja do nich nie mam cierpliwości. Lubię szyć sukienki,kostiumy kąpielowe, od biedy nawet spodnie,ale rajstopy to tragedia w moim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny świetny komiks! :D
    Niezłe pomysły :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rajstopy ;D Co do strajku, cóż, w końcu w Polsce to norma ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie z misiem strasznie mnie rozbawiło :-D Widzę, że u Ciebie też lalki rządzą Tobą, a nie odwrotnie... Grunt to trzymać je w ryzach, niech już sobie wezmą tę półkę i siedzą cicho ;-) I tak im świetną lożę zrobiłaś :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lalki Ci sajgon zrobiły :P Chciałabym mieć w ogóle coś większego, takiego jak szafę, w dodatku z pustym miejscem *marzenia* XD
    Uszyj Arthurowi jakieś gacie, bo mam dość jego gołodupczenia, a w szortach Clawdeen wygląda minimum bardziej pedalsko, niż na co dzień :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahah xD
    To narobiły rumoru!
    A ja zapraszam do mnie^^
    http://sewed-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog . Zazdroszczę kolekcji :) Zapraszam do mnie choć dopiero zaczynam mam nadzieje że się spodoba http://julia-julaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Parifloro!
    Wysłałam Ci e-maila i czekam na odpowiedź :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy mogłabyś zrobić tutorial jak te świetne rajstopki zrobić ? Bo strasznie mi się podobają a nigdzie tutorialu nie mogę znaleźć. Z góry byłabym bardzo wdzięczna :)) Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne te rajstopki :)
    Ja też na razie mam w podobnym stanie wszystkie moje Monsterki, niestety, i już prawie od roku ich jeszcze nawet nie wystawiłam, a dlatego tak siedzą, bo właśnie się szykuję. A potem może przy okazji Elizia dostanie nowe butki. [poświęcenie ludzi dla jednego człowieka, a raczej dla pary butków]
    A Elizabeth też leżała w pudełku do czasu, aż jej nie dałam na środek stołu, bo jeśli wszystko się uda, to dzisiaj postaram się zrobić z moich włosów dla niej wiga.

    OdpowiedzUsuń