sobota, 26 kwietnia 2014

Wielkanoc 2014 - oczami moich lalek

W poprzednim poście przedstawiłam wam jak przebiegły moje święta,
kto przegapił ten >>klik<<

A teraz pora na wersję moich plastików,
a było to tak...



 
































Krótko mówiąc nauczyłam się dodawać dymki do zdjęć i skończyło się to tak a nie inaczej xD
I niestety obawiam się, że to nie ostatni tego typu post, bo mi się spodobało!

Za torbę, która niewątpliwie odegrała kluczową rolę w komiksie, jeszcze raz dziękujemy Akrimeks i jej genialnym rączkom!

Piszcie która postać urzekła was najbardziej :)

POZDRAWIAM!

PS: Dla zainteresowanych poniżej podaję link do filmiku z krótką instrukcją jakim programem i jak dodawać dymki do obrazków

>>klik<<

18 komentarzy:

  1. ahahahahahhahaa.nie no,wymiękłam przy kradzieży babeczki,ale ta torba z ALKO,to już przeszła moje oczekiwania!!!! niezła bibka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekły mnie wszystkie, ale Jackson-alergik przebił wszystkich:> I te łapki wystające spod kanapy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg, jesteś miszczem :)

    Dawaj więcej dymków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahahahhahahahahaha mnie rozwaliła ta która chciała spirytus bez zapity :D:D:D piekne :D więcej proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Popłakałam się ze śmiechu. Śmiałam się tak głośno że rodzinka mi się zleciała i czytała Twoje świetne teksty. I na koniec było więcej płaczących ze śmiechu osób :) :) :) :)
    GENIALNIE to Tobie wyszło
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obśmiałam się jak głupia, trudno by wymieniać z czego... XD Wszystko genialnie ze sobą współgra... Zrobić gruby melanż u lalek... Beata... XD

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahahahahahahah super dialogi bardzo mi się podobało :) . Super częściej proszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto to dzieciom daje alkohol? no i jak one teraz wyglądają? a były tak cudnie ubrane i takie słodziutkie :D a teraz ?
    No do rzeczy : Komiks boski, więcej takich poproszę :) i chyba nie ja jedna!
    Najbardziej podobały mi się maluchy - w całej historyjce i nie tylko :D
    co do dymków - jeśli nie problem to poproszę o instrukcję ;)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo instrukcja przedstawiona w minutę na YT :)
      https://www.youtube.com/watch?v=P0ocEsty2TA

      Usuń
  9. Hahahaha xD
    ja też poproszę bez zapity xD
    Świetny komiks! :D
    Najleprza była Kamila xd

    OdpowiedzUsuń
  10. To ci historia! ;)
    Kamila i jej towarzyszka rządzą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czaderskie :D Prosimy o więcej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. było grubo :D ale kradzież babki wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie padłam ze śmiechu, najlepszy jest bimberek od wujka. Mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Amelka jest w pełnym skupieniu, kiedy Lukrecja opisuje plan.
    Uwielbiam takie historyjki, także fajnie, że i u Ciebie będę je od teraz spotykać :D
    Ja to mam dymki w Paint'cie normalnie, odkąd kupiony jest nowy komputer, a mimo to ich nie używam.
    Na to jeszcze przyjdzie czas, buahahahaha.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, to jest Kamila

      Usuń
  15. :D :D :D padłam :D super historyjka :D
    Najbardziej podobała mi się wyprawa dziewczyn do kuchni... Trzymała w napięciu... :P

    OdpowiedzUsuń