niedziela, 27 kwietnia 2014

Pullip Kamila - sprzedana

Po miesiącu zwlekania, w końcu wystawiłam Kamilę na Allegro.
Wiadomo kasa na nowe lalki jest zawsze mile widziana...
Każdy kolejny makijaż wychodzi mi lepiej i szybciej...
Mogę sobie przecież pomalować lalkę jeszcze raz tak samo...
Kupiłam nowe kredki i pastele...

Jest zatem wiele argumentów ZA, aczkolwiek do pewnej cząstki mnie, żaden z nich nie dociera,
 garnęłaby lalki tylko i wyłącznie do siebie i właśnie tę cząstkę sprzedaż boli najbardziej :P

Tak, więc siedzę obolała bo mimo, że aukcję wystawiałam na szybko, że opis wyszedł mi jakiś pokraczny i że wrzuciłam jedynie trzy zdjęcia to w piątek Kamila została kupiona przez pewną miłą Panią.
Nie chciała nawet żadnych dodatkowych fotek, pewnie zwyczajnie się w niej zakochała od pierwszego wejrzenia i wcale się jej nie dziwimy prawda? :)







Dużym plusem jej sprzedaży jest to, że teraz zmotywuję się do pomalowania
kolejnych lalek firmy Groove, które przyszły do mnie już jakiś czas temu i dotąd
nie zasłużyły na moją uwagę :P

Jakie to dokładnie modele zachowam na razie w tajemnicy, zdradzę tylko że jeden z nich to kolejny Piotruś. Natomiast kto poznaje po pudełkach resztę może się podzielić wiedzą w komentarzach :D


Nie mogłam się powstrzymać od zrobienia fotki porównawczej
Before & After :D
 
 

Żeby nie było, że Kamila to jakiś tam zwykły burek wydrukowałam jej moją wersję
karty kolekcjonerskiej :P


 A z tyłu załączyłam wiadomość, która mam nadzieję, że
wymaluje uśmiech na twarzy nowej właścicielki :)



Korzystając z ostatniego weekendu z Kamilą zrobiłam jej sesję z Piotrusiem,
fotki wrzucę jutro jak dodam dymki! :P

Miłego niedzielnego wieczoru!

16 komentarzy:

  1. Trzecie pudełko od lewej - Dal Satti! Musi być! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. uaaaaaaaaa....będę wyć!!! ..........mam nadzieję,że Kamila trafi do dobrego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczna historia Twoich panien bardzo mnie rozbawiła. Nie sadziłam, że lalki stać na taką imprezę ;)
    Kamila jest śliczna więc nic dziwnego, że tak szybko znalazła się chętna nabywczyni. A kartę zrobiłaś jej rewelacyjną, dużo bardziej podoba mi się niż te oryginalne :)
    Ciekawa jestem kolejnych lalek, które pomalujesz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byul Dumbo na pewno wśród nich :D poznaję po pudle bo mam takie samo :D
    Taeyanga Hook może masz tam?
    Peter Pan sama zdradziłaś, a Dala nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, ah, ah :) Kamilo wiele szczęścia w nowym domku :)

      Usuń
  5. Nie dziwię się, że szybko się sprzedała ;)
    Mam nadzieję, że dobrze jej będzie w nowym domku :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, gratulacje :)

    No jasne, że każda sprzedaż boli, ale co zrobić, pieniądze nam z nieba nie spadają ;) Za to teraz czekam na nowe twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna i oby nowy domek okazał się wymarzonym miejscem dla niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się zastanawiałam nad nią...:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg, pudeł nie poznam, ale gratuluję zakupów i sprzedaży :)
    Czekam na następne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twórz, twórz, kobieto! Zawsze z przyjemnością obserwuję Twojego bloga i czekam na kolejne historyjki i tutoriale. Powiem szczerze, że bardzo jestem ciekawa, jak odlewasz butki... Czysta magia! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamilka... Mam nadzieję, że w nowym domku będzie jej dobrze :)
    Ja chyba nie potrafiłabym rozstać się z którąś z moich laleczek ;)

    Pozdrawiam
    http://chanelka99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Różnica przed i po- kolosalna, jakby dwie różne lalki :) Gratuluje sprzedaży i wspaniałych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcialam kupic Kamile ale portfel pusty.....Mam nadzieje ze bedzie jej dobrze w nowym domu. I oczywiscie jestem ciekawa kolejnych lalek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w szoku! Jesteś cudotwórczynią! Przyznam ze im bardziej patrze na Kamile tym bardziej chciałabym ja mieć QuQ Ma charakterek dziewczyna! >3<

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakbym była nową właścicielką, to bym była ucieszona do nieskończoności :p
    A ja, okrutna, jeszcze w ostatnim komentarzu którymś, który napisałam wczoraj, nazwałam Kamiluś Lukrecją xD Mam nadzieję, że wszyscy mi to wybaczą, byłam wpół przytomna, nadrabiałam blogi, które obserwuję, oraz szukałam instrukcji, jak zrobić perukę dla Elizi. Coś musiało pójść nie tak xP

    OdpowiedzUsuń