wtorek, 4 marca 2014

Pullip - Kamila ur. 3 marca 2014 r

Muszę przyznać, że tym razem was nieco przetrzymałam :P
Na swoje wytłumaczenie mogę napisać jedynie, że miałam ciężki tydzień, i ogromne problemy z wigiem.
  Na razie dostała taki platynowy blond, ma w nim swój urok, ale cały czas myślę o czymś innym...
Przechodząc jednak do sedna, przedstawiam wam Kamilę :)


Najpierw przesłodki pyszczek :3


A tu w całej krasie


Wiem, szału nie zrobiłam wrzucając tylko trzy fotki, aczkolwiek deszcz nas dopadł i musiałyśmy uciekać do domu.

Obiecuję, że niebawem dodam cały spam zdjęciowy.

Tymczasem wy się wypowiedzcie co o niej sądzicie :D

Lalka również jest na sprzedaż, jeżeli ktoś jest zainteresowany jej kupnem proszę pisać na bizuteria_na_czasie@wp.pl
cena 360 zł (sweterek nie jest na sprzedaż, strój do ustalenia)

POZDRAWIAM!

20 komentarzy:

  1. Jeeeeju *,*
    Przepiękna, jedyne co możnaby w niej zmienić to wig, bo makijaż jest trochę za ,,ciężki''(?) na blond wiga.
    W każdym razie zazdroszczę talentu :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Uważam,że najlepiej wyszły tu usta. Takie... kuszące? :D
    Jedynie poradziłabym zmienić wiga. Jakoś blond tak przyćmiewa ten świetny makijaż.
    Proponowałabym czarny,widziałabym ją również w koczku ;)

    PS Mam też pytanie... jakim aparatem robisz zdjęcia? Osobiście jadę na telefonie (ma lepszą jakość niż mój normalny aparat XD),ale ostatnio marzę o jakimś porządnym. Poleciłabyś jakiś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wigiem miałam ogromny problem, bo nie przekonałam się jeszcze do konturu oka w innym kolorze jak czarny a chciałam żeby miała jasne włosy, ale te są chyba za jasne. Eh nic straconego popracuję jeszcze nad nią, co do aparatu to mam 6-cio letniego Canona, nie mam pojęcia jakie ma parametry, ma fajny tryb makro i za to go kocham ♥ Zastanawiałam się już nad zakupem lustrzanki, ale aparat jest dla mnie narzędziem i wgl się nie przejmuję czy go kładę na ekranie czy rzucę w trawę jak ustawiam lalkę na dworze, tego staruszka mi nie szkoda a na nową lustrzankę bym chuchała i dmuchała a po co mi dodatkowy stres :P

      Usuń
    2. Tez ją widzę w czarnym :P

      PS. Jak Ci idzie zbieranie na obitsu?

      Usuń
  3. faaaajna metamorfoza! :D brewki bardzo mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ona słodka i delikatna:) Bardzo Ci się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest. :) Najlepsze są te usta! Strój też ma śliczny. c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna! Bardzo ładnie jej w tym wigu :) najbardziej mi się podoba makijaż *-* cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki makijażu. A włoski go przyćmiewają. Mam nadzieję, że wkrótce dostaniesz ten wymarzony i będzie on podkreślał twoja pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo *_* ale tez radze zmienic wiga moim zdaniem najlepszy bylby ciemny blond

    Lady of the Dark ( sorry za bledy ale pisze z telefonu )

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym makijażem trochę mi Akemi przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był cel :P Nie chciałam żeby był identyczny więc jest mniej przyciemniony i ma inne rzęsy :)

      Usuń
    2. Mi też się kojarzy z Akemi :)

      Usuń
  10. Jaka słodziaszna! Ja bym się do takich rzeczy nie nadawała, bo żal byłoby mi sprzedawać :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja uważam, że włosy do niej pasują. Lubię takie platynowe blondy. Szkoda tylko, że zmieniłaś jej brewki (prawda?), ale i tak wygląda fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu jak ją widziałaś to całą jeszcze raz przemalowałam :)
      Im dłużej na nią patrzę tym bardziej mi się w tym blondzie podoba, fajnie kontrastuje z Amelką.

      Usuń
  12. Ooo a myślałam że tym razem zostanie :( mi było by szkoda sprzedać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. http://pariflora.blogspot.com/2013/07/nossa-dance-dolls-czyli-podrobka-klon.html?showComment=1394381981048#c2201048246411079090 zadałam tam pytanko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieje, że na mnie poczeka

    OdpowiedzUsuń