sobota, 15 marca 2014

Jak zrobić sklep odzieżowy dla lalek cz 1

Od tej całej szarpaniny z wigiem poczułam, że muszę czymś ręce zając i wymyśliłam, że moje lalki otworzą własny biznes :P

Wszystko zaczęło się od inspirująco dużego kartonu...


Następnie wycięłam podłogę,


wydrukowałam panele,


niestety podczas ich łączenia, wszystko się pofalowało, klej namoczył druk i panele zmieniły w tych miejscach kolor ;/


Ściana oklejona kolorowymi kartkami do drukarki też mnie nie urzekła...
Było widać łączenia i wgl wyglądało to kiepsko...


Zdarłam zatem to wszystko i  pojechaliśmy do OBI.
Kupiłam pół metra okleiny drewnopodobnej i 60 cm ceraty (bo tylko ten wyrób miał wzorek, który mi przypasował ), zapłaciłam 20 zł z groszami a oto efekt :)


Czyli lokal już mam, teraz pora na regały, wieszaki, kasę, szatnie i co mi tam jeszcze przyjdzie do głowy, filmiki Froggy na pewno bardzo mi przy tym pomogą :)

Efektami będę się dzielić na bieżąco, trzymajcie kciuki!

Co do wiga to już jestem przekonana, że go nie dostanę, pozostaje mi teraz tylko walczyć o zwrot pieniędzy :(

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Super! Ogólnie polecam ci kanał na YT MyFroggyStuff. Dziewczyna właśnie robi tam różne sklepy i inne drobiazgi dla lalek ;)
    Może ci się przydać ^_^ Ogólnie lokal już daje fajny efekt. Czekam na mebelki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto, ja praktycznie mieszkam na jej kanale xD
      Jest rewelacyjna :)

      Usuń
  2. Zapowiada się interesująco. :)) Jestem ciekaw jaki będzie efekt końcowy.
    Zastanawiam się tylko czemu nie zrobiłaś sklepu w taki sposób: http://www.youtube.com/watch?v=EzPOkYD1-lk
    Dzięki temu zyskałabyś dodatkowe ściany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ściana miała być tylko jedna, ale jak widać nie wyszło :P

      Usuń
  3. Niestety, zawsze jak przyklejam papier do kartonu to się faluje ;/
    A co do wiga...
    Ludzie na prawdę potrafią być oszustami... Niektórzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo,niezły sposób na odstresowanie :) My Froggy Stuff czyni cuda!!!

    ...a oszustkę od wigów to bym "potraktowała" Policją!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo, super. Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i projekt. UWIELBIAM lalkowe dioramy, roomboxy i inne mini-przestrzenie :)
    Drukowane tapety mi się też zawsze marszczyły i fałdowały (może trzeba to drukować na jakimś specjalnym papierze) i zawsze sprawdzały się te dla ludzi;) z Castoramy czy Leroy, ale trudno znaleźć we wzorki w odpowiedniej skali.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo no to pozostało czekać na efekty Twojej pracy :D Co do Ghouli to niestety,mimo,że strasznie mnie kusi,nie mogę jej kupić.Kurde,gdyby nie to,że potrzebuję Abbey( i to nawet nie dla siebie,a dla kuzynki). Jestem teraz totalnie bez kasy (egzaminy,badania lekarskie) i mam odłożone właśnie na Abbey, a Twoja była wprost idealna :D no ale nic szukam dalej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też nie udaje się nigdy cienkiego papieru przykleić idealnie. Zawsze są fałdki, albo od kleju, albo od wilgoci. Twój sklepik zapowiada się pięknie. Jestem bardzo ciekawa jak go urządzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jakie cudenko wyczarujesz tym razem :)

    Lady of the Dark ( z telefonu)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł. Czekam na efekt końcowy. Ja niestety czegoś takiego nie zrobię ze względu na ciekawską kicię, która ostatnimi czasu upodobała sobie przeżuwanie kartonów, ale z przyjemnością popatrzę na Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa efektu końcowego :)
    Mogłabyś zrobić porównanie monster high z pullip? :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Już się jie mogę doczekać całości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł! Z niecierpliwością oczekuję efektów ostatecznych!
    Przy okazji serdecznie zapraszam na moje Lalove Candy do 30 kwietnia 2014! Szczegóły tu: http://lalovo.blogspot.com/2014/03/wiosenne-porzadki-czyli-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł :) No i nie mogę się doczekać co też lalki będą sprzedawać w tym sklepiku ???

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na efekty ;-)
    Wpadniesz do mnie? ^^
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jest pytanie w zakładce na sprzedaż
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł :) Pozostaje czekanie na efekt końcowy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Froggy to skarbnica wiedzy, ta kobieta powinna dostać Nobla za pomoc jaką niesie wszystkim zafiksowanym na punkcie lalek! Czekam na dalsze efekty. :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Też oglądam Froggy! Bardzo ją lubię, jak Ciebie! Jeśli jesteś chętna, to zapraszam na bloga : http://pamietnikkadzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń