piątek, 28 marca 2014

Buty Monster High

Tak, wiem spodziewaliście się kolejnego posta relacjonującego tworzenie sklepu, ale towar też jest ważny :P
A, że wczoraj miałam wenę i cały dzień odlewałam buty to przedstawiam wam efekty :)

Buciki są odlane z żywicy, która udaje plastik, są sztywne aczkolwiek nie ma problemu z ich zakładaniem, nie spadają, lalka w nich niestety nie stoi i raczej nie da się ich założyć na rajstopki.

CENA 7 zł
do wyboru 4 kolory żywicy



 

Lub mogę pomalować beżowe na dowolny kolor farbami akrylowymi i utrwalić lakierem :)

Odstają nieco przy pięcie, ale buty od Camowego insekta, które są ich wzorem leżą tak samo.




Ktoś chętny ?
Nie pozwólcie żeby wasze panny chodziły boso :P

Mogę wystawić na Allegro

Przesyłka 4,20 list polecony ekonomiczny,
5,50 list polecony priorytetowy

W kolejnym poście buciki dla Pullip :)

Pozdrawiam!

36 komentarzy:

  1. O ja, ja bym chciała... Ale dopiero po wypłacie ...Czy jest szansa, że jeszcze będą?

    OdpowiedzUsuń
  2. O! To ja czekam na buty dla Pullipów ;D te dla monsterek są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są, ale poczekam na pullipowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała baleriny dla pullipa ;-)
    Będziesz może w przyszłości takie robić ? te monsterkowe są śliczne i mają cudowne kolorki :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pokażesz o jakie dokładnie Ci chodzi ?
      Bo ja mam balerinki Barbiowe które pasują na stockowe ciałko Pullipa ale szału nie robią ;/

      Usuń
    2. Jak tylko znajdę to podeśle ;-) barbiowe rzeczywiście nie są porywające.

      Usuń
  5. Beatko jestes niesamowita,przepiekne przecudne pastelowe buciki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudeńka :)
    Moje monsterki akurat mają buty :)
    Bardzo mi się podobają turkusowe *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. zaszalałaś!świetne buciki i jakie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne!!!! A dla barbie tez robisz?

    OdpowiedzUsuń
  9. No świetne i te pastelowe kolorki to chyba tegoroczny trend wiosenno letni ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te butki ci wyszły, naprawdę podziwiam twój talent! :D Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze jesteś wielka! kiedyś chcialam bawic sie w takie cos ale ja jednak nie ogarniam xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli powstaje obuwniczy ;) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne!chciałabym kupić jedną parę. gdzie mogę się z tobą skontaktować w sprawie adresu i wo góle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na adres bizuteria_na_czasie@wp.pl lub kup za pośrednictwem Allegro

      http://allegro.pl/buty-buciki-monster-high-rozne-kolory-i4103995532.html

      (prowizja Allegro wliczona w cenę przesyłki)

      Usuń
  14. Nie no, wytwórnia pełną parą ruszyła :P Śliczne kolorki żywicy, typowo wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy nowy wpis? :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla Pullip, powiadasz ;) Czekam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo proszę o kontakt, bo chętnie kupiłabym 4 pary, każde w innym kolorze. Mój mail gosiaksz1@o2.pl w mailu proszę o dane do przelewu i podanie sumy razem z kosztami wysyłki, pozdrawiam gosiaksz

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy potworzyłaś, kiedy to mnie nie było. Niestety, przyznaję się, parę postów nie przeczytałam, tylko przejrzałam zdjęcia, ale mam zamiar do nich kiedy indziej wrócić.
    Ja się już piszę na butki dla Pullip! Moja Elizia ma teraz nawet piżamko-stroik, ale ciągle łazi boso. Chciałam kupić dla niej białe tenisówki albo coś innego na Pullip Family, ale mi się kurczę już od chyba paru miesięcy w ogóle władować nie chce strona. :/ Zastanawia mnie, czy to tylko ja tak mam.. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam przez chwile ale potem się poprawiło. :)

      Usuń
  19. Hi Beáta
    I am Márta from Hungary.
    I really like the shoes for MH . Can I buy from you? I have Paypal. If yes, how much is 4 shoe?
    I want to buy four different colors.
    I will make and sew my clothes. My blog:
    http://babasikk.blogspot.hu/

    My shop : https://www.etsy.com/shop/mARTimezarmoire?ref=pr_shop_more
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy buciki nadal są dostępne? :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo proszę o szybką odpowiedź, czy buciki są nadal dostępne

    OdpowiedzUsuń
  24. Buciki nadal dostępne? Jeśli uda mi się coś wygrzebać z portfela, chętnie kupię.
    Czekam też na buciki dla Pullip, gdyż fajnie by to wyglądało :) Najlepiej właśnie podobne do tych.
    Gdyby można by było zrobić takie same dla Pullip, byłoby mi niezmiernie miło :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też byłabym chętna. Czy są one jeszcze dostępne? Ja poczekałabym także na buciki dla Pullip lub obitsu 11😃

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo eleganckie buty! Są w regularnej sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja też się dołączę. Buciki są jeszcze dostępne? Bo muszę zaopatrzyć parę moich potworek w buty, ponieważ bose nie mogą polecieć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przestałam bawić się żywicą i dla mnie samej została jedna para :P
      Może kiedyś się znów za to wezmę, ale wątpię.

      Usuń