poniedziałek, 10 lutego 2014

Wynik Candy

Witam!
Miało być pięknie losowanie ręczne wykonane przez Amelkę, ale po chorobie mam mnóstwo zaległości, DOSŁOWNIE we wszystkim i z braku czasu wybrałam generatora liczb.

Osoby biorące udział w losowaniu :

1. Imago
2.
Madelaine
3. Ina
4.Urshula
5. Angelina Caligo
6. Majorka
7. Cynia Cynka
8. Pillow♥
9. Akrymeks

10. dollsecondhand
11. Duditka
12. Pati
J
13. Tiny Bird

14. Royal Heart

15. Bjork28

 Nie spodziewałam się, że będzie aż tylu chętnych :D


Tak, więc fotelik i niespodzianka wędrują do Imago :D
Już napisałam maila i czekam na adres :)
Pozostałym, bardzo dziękuję za wzięcie udziału w moim Candy - niebawem zorganizuje kolejne

POZDRAWIAM !

11 komentarzy:

  1. Dzięki za zabawę! Gratulacje dla Imago!

    OdpowiedzUsuń
  2. Owmordę! Nie spodziewałam się! Lecę odpisać na maila! Padłam z wrażenia i nie mogę wstać. I cieszę się jak Stoch ze złota! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki :) i gratsy dla Imago!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację dla wylosowanej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Niech Ci służy. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, Imago! Szczęściara ;-)

    OdpowiedzUsuń