sobota, 1 lutego 2014

Trudne pożegnanie

Jak już wiecie Lukrecja sprzedała się w niecałe 24 h od wystawienia.
Fakt ten bardzo mnie cieszy, bo czuję ogromną satysfakcję, że komuś spodobała się moja praca i
że niebawem przyjdzie do mnie kolejny zestaw do pomalowania :)

Z drugiej strony liczyłam, że zrobię jej jeszcze kilka sesji...
Napatrzę się i wgl...
A tu jak szybko się pojawiła, tak szybko znikła...

Gdy ją pakowałam, czułam, że już za nią tęsknię :(
zrobiłam jej więc kilka fotek na pożegnanie.



Po krótkim namyśle dorzuciłam jej jeszcze ciepłą bluzę.
W końcu zima jest!

 

I możecie wierzyć, albo nie, ale chyba jeszcze żadnej lalki, aż tak starannie nie pakowałam jak jej :P
Na różowo zaznaczyłam gdzie mniej więcej się znajduje.


Przyznam się, że liczę skrycie, że nowa właścicielka będzie prowadziła bloga co da mi szansę oglądania jej na pięknych zdjęciach w nowym domu :)
Na chwilę obecną wiem tylko tyle, że kupił ją pewien Pan z Sosnowca i już dotarła na miejsce cała i zdrowa co zostało potwierdzone pozytywnym komentarzem na Allegro.
Logicznie rzecz biorąc pewnie stała się prezentem dla córki tego Pana, więc jakbyście na nią kiedyś gdzieś trafiły w internetach to bardzo ptosiem, dajcie link :D

Na koniec moja ulubiona fotka Lukrecji ♥


a wam życzę udanego weekendu :)

17 komentarzy:

  1. Pewnie już się rozgościła w nowym domku :) Nie martw się,ona też pewnie cię nie zapomni,w końcu o ,,stwórcach'' pamięć pozostaje ^_^
    PS. Czy mogłabyś usunąć weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, nawet nie wiedziałam, że mam ją włączoną, już wyłączyłam :)

      Usuń
  2. oooo,tak błyskawicznie się sprzedała??woow!! czas brać się za kolejną pannicę zatem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może poprosisz pana od którego kupiłaś , czy mógłby ci przysłać jej zdjęcie (napiszesz , że aby sprawdzić stan w jakim dotarła xd )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisał mi w komentarzu, że dotarła błyskawicznie i była bardzo solidnie zapakowana.
      I tyle musi mi wystarczyć...
      Kupił, zapłacił nie ma co chłopa nękać :P

      Usuń
  4. No kto by nie chciał takiej pięknej lalki? :)
    Następny zestaw do malowania po złożeniu chyba zostanie..?
    Chętnie bym zobaczyła bloga tej posiadaczki lalki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :P
      Z tym, że nie wiadomo czy wgl go ma...

      Usuń
    2. Jeśli jest młodsza to pewnie nie..
      Ja już szukałam w internecie czy przypadkiem nie ma.. ale jak na razie nie widzę..
      Miała chociaż zdjęcie z Amelką? :)

      Usuń
    3. Szkoda :c
      Na pewno ślicznie by razem wyglądały...
      Może już niedługo Amelka dostanie siostrzyczkę :3

      Usuń
  5. A ja czekam na Twojego kolejnego Pullipa :) Ciekawa jestem jak tym razem pomalujesz lalkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi nieustannie o tym rozmyślam, podoba mi się Akemi, Snow White i wiele wiele innych :)

      Usuń
    2. Akemi 2013 jest bardzo ładna :)
      Mi również się podoba Merl Nostalgia Version ;)
      Minnie678

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że jeszcze nie jedną lalkę pomalujesz. Była śliczna, ale każda następna z pewnością będzie jeszcze lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że w nowym domku będzie jej równie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń