sobota, 15 lutego 2014

Pierwszy meet lalkowy w Ostrowie!

Dzisiaj miałam przyjemność poznać osobiście Akrimeks i jej lalki!
Co prawda lekko mnie wykiwała, bo ja przytargałam ze sobą cały karton Monsterek a ona zaledwie kilka lalek, ale nie narzekam, bo i tak było co oglądać i przebierać :)

Po lewej moje pudła po prawej jej ;P


Jako pierwsza, nieco nieśmiało z kartonika wyłoniła się Roszpunka przesadzona na obitsu soft z wypasionym biustem xD

Jestem wierną fanką tej lalki! To gwiazdka wielu Postów na blogu Akrimeks klik (18+)
Kto by pomyślał, że ten uroczy pyszczek może być takim zboczuchem :P


Pierwszy kontakt z obitsu skończył się traumą...
Oczywiście dla mnie :P


Cieszę się, że miałam okazję sobie wymacać to ciałko, bo w końcu chcę przesadzić na nie Amelkę, aczkolwiek wybiorę zdecydowanie mniejszy biust :P

 

porównanie naszych Abbey
(moja z lewej)


CAMy Akrimeks


Bardzo mi się podoba ta zaczesana grzywka u wampirki :)

 

Mumię widziałam kilka razy w Tesco, ale wcześniej nie zwróciłam uwagi jakie ona ma ekstra buty  ♥


Cała nasza wampirza brygada razem :)


Poznałam nowy typ lalki - Juku Couture.

Zaprezentowany model to Kana, jest naprawdę urocza i pocieszna :)





Jackson nieco odrzucony przez moje Monsterki z racji tego, że jest mało potworowaty, we wczorajsze święto zakochanych czuł się bardzo samotnie :(

Dziś postanowił zatem poszukać sobie partnerki pośród lalek Akrimeks :P

Najpierw zagadał do Frankie skull shores, ale niestety okazało się, że jest lesbijką...
A szkoda, bo razem wyglądają uroczo :P


Po tym zawodzie tak się chłopak zamotał, że zgubił gdzieś okulary i wtedy
jego oczom ukazała się ona...

Piękność nad pięknościami... 


Dziewczyna z za dużą ilością testosteronu - Get real Girl xD

Bardzo miło im się rozmawiało


umówili się już na kolejne spotkanie


Chciała mu nawet dać buziaka...


Na szczęście zanim doszło co do czego, Jackson znalazł okulary.
Po czym na szybko wymyślił, że może chodzić jedynie z dziewczyną, z którą może się zamieniać butami (?)

I niestety chociaż Otylia posiadała dość spore stopy, jej buty na niego nie pasowały...




Get Real Girl jaką posiada Akrimeks jest chyba najmniej kobieca z całej serii.
Ma natomiast bardzo fajnie artykułowane ciałko i bieliznę permanentną xP


Do tego na dłoni posiada magnes do trzymania piłki

 

 Jackson był już poważnie zrezygnowany dzisiejszym spotkaniem i chciał wracać do domu, gdy nagle w ramiona wpadła mu ta kruszynka ♥


słaniała się dziewczyna na nogach, więc przygarnął ją do siebie :)

 

Jej się spodobało :P


I trzymali się razem już do końca spotkania :)


A co do samej wybranki Jacksona to prześliczna J Doll Magnificent Mile X-119 - Julia


która miała ogromne szczęście, że trafiła w łapki Akimeks, bo producent zaopatrzył ją w takie babcine ubranko


A ona zmieniła ją w seksowną kowbojkę :)

 


ZACHOROWAŁAM NA J DOLL!


Julka w bluzie mojej produkcji



Jest po prostu cudowna!

To by było na tyle o lalkach, co do samego spotkania to przebiegło w naprawdę przemiłej atmosferze.
Umówiłyśmy się w bardzo przytulnej francuskiej restauracji, nikt nam nie robił zdjęć, ani nie pokazywał palcami.
Jedynie dzieci które przyszły z mamą na pizzę powitały nas okrzykiem "Rany ile lalek"
Na szczęście, żadne nie podeszło do nas żeby obejrzeć i pomacać :P

Dostałam urocze ręcznie robione przydasie, którymi pochwalę się w kolejnym poście, bo ja gapa nie zrobiłam im jeszcze zdjęć :P

Kolejne spotkanie niebawem, bo dostałam Cleo basic do naprawienia makijażu .
Jeżeli ktoś chciałby się przyłączyć to zapraszamy :)

PS: Zaraziłam Akrimeks miłością do Pullipów!
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. ale faaajnie :) mogłaś pomacać kilka naprawdę ciekawych lalek! :) może i ja sie kiedys na meecik załapię?

    OdpowiedzUsuń
  2. J DOLL? pierwsze słyszę ;)
    Widzę że meet udany :)
    Chciałabym zobaczyć lalkę pullip na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już miałam kiedyś (oczywiście w internecie) z J-Doll i bardzo mi się spodobały. Oczywiście- wolałabym chłopaka, ale bużka i oczęta tej dziewczyny są niesamowite! Bardzo miłe spotkanie. Ja właśnie oczekuję na przybycie do mnie Jacksona, już nie mogę się doczekać ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. He he a mnie powaliła na kolana Get real Girl, jaka atletka w porównaniu z innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo Jackson przy niej to taka chudzinka :P

      Usuń
  5. hahaha :D Franciszka kazała powiedzieć, że absolutnie nie jest lesbijką - po prostu ma innego i nie chciała zrobić przykrości Jacksonowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę spotkania! Jakiś czas temu był w Poznaniu ale za późno o nim przeczytałam na forum T.T
    Jackson dostał w swoje łapki nieziemską pannę :) j doll są śliczne, oglądałam je na ebayu przy okazji zakupu Amelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że zachorowałam tylko i wyłącznie na tą konkretną :P

      Usuń
  7. Zgodnie z obietnicą wysyłam link do bloga: http://sweetberry-kiss.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń