piątek, 7 lutego 2014

My litlle Pony Frienship magic

Dzisiejszy post pisany jest z zasmarkańcowa, bo dopadła mnie grypa i katar wręcz dobija.
Oszczędzę wam jednak rozterek osoby zakatarzonej i napiszę dzisiaj o kucyku, któremu miałam przyjemność zmienić płeć :P

A było to tak...

Siostrzenica ma na zmianę fazę na Monsterki i Poniacze.
Ostatnio padło na to drugie i nie wiem czy akurat jakaś promocja na żółte była, ale dostała takiego samego kuca i od mamy i od babki, co wywołało, powiedźmy, ekm niezadowolenie obdarowanej...

A, że już się tak przyjęło, że jak trwoga to do... Ciotki xP
To dostałam kuca i "prośbę"

Zrób coś z nim, cokolwiek...

Myślę sobie, łeb urwę do tyłka przykleję i będzie miała cokolwiek!
Niestety szkoda mi się go zrobiło, więc się powstrzymałam od urywania, wzięłam pastele, farby i tylko go trochę zniewieściłam :D

Zapudełkowany wyglądał tak

 

A tak przed i po mojej interwencji

 

Dostał różowe oczęta, rumieńce, usteczka, pastelowy róg i serduszka na zadku :3


Tu już szczęśliwa parka razem ♥

 


To by było na tyle...

Dowiedziałam się z komentarza, że ON cały czas był NIĄ w takim bądź razie teraz są to dwie klaczki tylko nieco się od siebie różnią i związku z tego nie będzie. xP

Pozdrawiam i proszę nie chorować! :P

12 komentarzy:

  1. To chyba Sunset Shimmer, w każdym razie ona

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo to zgrabnie zrobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeróbka mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym się nie zorientowała, że to kucyk przerabiany z oryginału, dobra Ciotka jesteś i zdolna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym móc tak uszczęśliwiać moje dwie siostrzenice ;-))) Nie mogę się napatrzeć, bo Twoja przeróbka jest taka idealna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ahahhhaa,no niezła operacja plastyczna ci się trafiła :P efekt jak oryginał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka ciotka to skarb- podreperuje, wyszykuje a i płeć zmieni ;) No no powinni Cię wszyscy, którym pomogłaś na rękach nosić :)
    A kucyk wyszedł fantastycznie, nie zorientowała bym się , że to nie oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)
      Minnie678

      Usuń
  8. Mam pytanie,
    Czy będzie post z porównaniem monsterek i pullip? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz To mogę taki zrobić nie ma problemu :)

      Usuń
    2. Założę się, że głowa lalki pullip jest 3 razy większa od monsterkowej xd

      Usuń
  9. Świetna robota, dużo bardziej podoba mi sieć Twojej interwencji i w życiu bym się nie spostrzegła że to taki sam! ;D
    Twoja siostrzenica ma szczęście że ma taką ciotkę. ;)

    OdpowiedzUsuń