środa, 29 stycznia 2014

Pullip - Lukrecja ur. 17 stycznia 2014 r

Nie chciałam żebyście dłużej czekali na efekty, więc krótko, bo krótko, ale przedstawiam wam przesłodką łobuziarę Lukrecję :)


Nie dajcie się zwieść włoskom aniołka, bo oczka i charakterek ma diabelski :P


 Chipy pomalowałam sama i utrwaliłam błyszczącą farbą akrylową


 Makijaż pożarł mi mnóstwo nerwów, ale gdy go już ostatecznie utrwaliłam Mr. Super Clearem satysfakcja była przeogromna :D



Ogólnie jestem zadowolona z efektów mojej pracy, baaaardzo mi się ta zabawa spodobała i chętnie bym wymalowała jeszcze jakąś pannę, w związku z czym jeżeli Lukrecja komuś skradła serduszko i chciał by ją przygarnąć to puszczę ją w świat za 320 zł - przesyłka gratis.
W skład zestawu wchodzi, lalka, wig, chipy, ubranko, buciki.
Jestem elastyczna co do stroju i bucików.

aukcja Allegro

lub

Oferty proszę kierować na maila mimi1900@wp.pl

Wiem, że fotki są kiepskie, ale spokojnie, porobię jej jeszcze mnóstwo zdjęć jak złapię lepsze światło i uszyję fajniejsze ubranka :)

Hmm to by było na tyle z mojej strony, teraz wasza kolej :)

Co o niej sądzicie?

18 komentarzy:

  1. Prześliczna :) Też chętnie pobawiłabym się tymi zestawami, ale dla mnie szczytem customizacji jest zmiana wiga, nawet do wymiany chipów podchodzę jak pies do jeża, a gdzie mi tam do malowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przepiękna! masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna :) sama bym się nie odważyła na zrobienie pełnego makijażu...niestety, ale brak mi talentu ;)
    Lukrecja jest teraz wyjątkowa i niepowtarzalna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak na nią patrzę to teraz mam dylemat bo bym zmieniła to i tamto, ale żal mi zmyć, bo taka też mi się bardzo podoba xD

      Usuń
    2. To niech taka na razie zostanie :-) sama słodycz :-) zmienić " to i owo " zawsze się zdąży :-D

      Usuń
  4. Jest śliczna. Słodziutka. Gdyby tylko pieniądze rosły na drzewach ; - ;

    OdpowiedzUsuń
  5. No naprawdę jestem pod wrażeniem, wyszła fantastycznie, masz talent !!!
    A te oczka i charakterek-w końcu diabeł tkwi w detalach...;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna!!! pierw pomyślałam,że to Tokidoki! :) nie chce mi się wierzyć,że to twoja pierwsza próba!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszła przepięknie :) Masz mistrza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak mi słów *_*
    Ta lalka jest po prostu boska!
    Nie mogę uwieżyć że za pierwszym razem wyszło jak u profesjonalisty! Na prawdę! Podziwiam :)
    Gdybym miała pieniądze to ta lalka już by była moja xP

    OdpowiedzUsuń
  9. brawo! makijaż rewelacyjny! gratuluję i już czekam na kolejne piękności Twojego autorstwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci wyszła, nic dodać nic ująć. :D
    Podziwiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest fantastyczna, nie dziwię się, że sprzedała się w sekundę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybko poszła, ale wcale się nie dziwię. Też byłam bliska zakupu, ale dwie lalki w miesiącu to rozbój dla budżetu ;)
    Czekam zatem na następną Twoja składankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Ci wyszedł ten makijaż, szkoda takiego słodziaka puszczać w świat :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykonałaś ją w tempie ekspresowym :D kurcze, chyba bym się bała, ale troszkę mnie kusi składak :) lepiej się robi repaint na dyniogłowych niż na monsterkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że na dyniogłowych, bo większe pole do popisu :)

      Usuń
  15. Witam, nominuje Cie do
    http://dariiiinka.blogspot.com/2014/02/liebster-award.html
    Zapraszam do zabawy :)
    http://dariiiinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń