poniedziałek, 27 stycznia 2014

Pullip Face & Body

Nie pisałam nic o tym, aczkolwiek przed świętami zamówiłam sobie w ramach prezentu zestaw Pullip Face & Body, w którym znajdują się wszystkie elementy potrzebne żeby stworzyć sobie własną unikatową lalkę Pullip :)

Trochę naczekałam się za paczką, bo cały miesiąc, ponoć oczekiwanie wydłużył fakt, że najpierw musiała być sprowadzona z Japonii do Chicago i dopiero wtedy leciała do Polski.

Cisłam sobie z rana po świeży chlebek i po drodze dopadł mnie listonosz, po rozmiarach paczki stwierdziłam że to pewnie książka, którą zamówiłam do szkoły, więc bez większego pośpiechu poszłam do tej piekarni.
Stojąc w kolejce z nudów przeczytałam nadawcę i jak zobaczyłam, że to paczka z FLTE to wracałam już praktycznie biegiem :P

Serio, spodziewalibyście się, że w takiej niepozornej kopercie zmieściła się ta wielka głowa ? o_O
Ja nie dowierzałam.

 


Porównanie z pudełkiem od Amelki


zawartość


Jak widać wielką głowę po rozdzieleniu na pół jest o wiele łatwiej spakować :)


Made in china a jednak oryginał, aż dziwnie :D





Jak widać brakuje jej tylko makijażu i wiga żeby stać się pełnowartościowym Pullipem

Postanowiłam nie czekać ani chwili ze zrobieniem z niej "człowieka" i od razu wzięłam się do pracy,
na pierwszy ogień poszły oczy :)


 

Potem buźka


Efekty niebawem :P
Potrzymam was trochę w niepewności, bo najpierw muszę jej wydłubać jakieś urocze ubranko, żeby powitała was w pełnej krasie :)

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Czekam na śliczność z niecierpliwością ;) Gratuluję nabytku. Oby dobrze się prezentowała :D Rzeczywiście pudełko jest maleńkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co dla niej wyczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na efekty Twojej pracy! Mało kot w sumie bierze się za takie zestawy, więc tym bardziej jestem ciekawa :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością :-) ciekawi mnie efekt końcowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczaczki! w życiu bym nie pomyślała,że taka mała paczuszka kryje pullipa!!! :D nawet blankowego! Podobają mi sie twoje chipy! no to teraz MALUUUJ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy :) Czy wig też jest w zestawie?
    Na pewno stworzysz śliczne ubranko. Może płaszczyk bo zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na efekty pracy z niecierpliwością. :)
    Cieszy mnie że pokazałaś jak to wyglada od środka i co tam sie znajduje dokładnie, bo ciekawiło mnie to od dłuższego czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I gratuluje moim zdaniem najlepszy wybór jaki można zrobić w pullip . Stworzyć własnego nie powtarzalnego .Bardzo mądra decyzja. Czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad tym zestawem bo ta, która mi się podoba jest strasznie droga (i wciąż drożeje), ale jakoś tak sobie policzyłam, że z wigiem i wysyłką, bucikami i wysyłką wyjdzie mniej więcej na to samo.
    Btw. strasznie delikatnie to pudełko wygląda. Nie było ryzyka, że główka (nawet rozłożona na dwie części) się zgniecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, bo karton się o główkę nie opierał tylko były nad nią jakieś 2 cm wolnej przestrzeni.
      Z FLTE wysyłają transportem zbiorczym, więc paczka była pewnie bezpiecznie spakowana z innymi paczkami.
      W tej kopercie szła do mnie tylko z Łomianek do Ostrowa poza tym myślę, że żeby zgnieść ten łepek trzeba by po nim poskakać, a z tego co wiem w poczcie Polskiej tylko rzucają paczkami :P

      Usuń
    2. Nigdy nie miałam pullipa w rękach (wzdycham tylko do zdjęć), pewnie stąd wrażenie że to bardzo delikatne i kruche elementy...

      Usuń
  10. Też bym wracała biegiem z tej piekarni ;)
    Ciekawa jestem efektu końcowego. Na pewno będziesz miała oryginalną i niepowtarzalną lalę :)
    No i podziwiam Cię, że zdecydowałaś się sama ją stworzyć. Ja jestem kompletnie zielona w tych kwestiach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny nabytek! Sama nad taką Dalką się zastanawiam :) A jak z jakością wykonania? Masz już dla niej wiga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie niczym się nie różni od wykonania Amelki, wiga już mam a co masz jakiegoś na zbyciu? To pokaż :)

      Usuń
  12. A jest w pudełku instrukcja jak poskładać lalkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale tylko po japońsku i angielsku + obrazki

      Usuń
    2. Hm.. tylko szkoda że wiga nie ma.. może zamówię.. ;)

      Usuń
  13. Takie małe części.. wydaje się trudne :p

    OdpowiedzUsuń
  14. na takie paczki czeka się z niecierpliwością, więc wcale się nie dziwię, że wracałaś biegiem. zrobiłabym tak samo hehe gratuluję nowej panny w lalkowej rodzince i z niecierpliwością czekam, aż pokażesz nam ją w całości :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd wytrzasnęłaś wiga dla niej? Zamawiałaś czy robiłaś samodzielnie? :>

    OdpowiedzUsuń
  16. okey wszystko wygląda pięknie ale mam 4 bardzo ważne pytania:

    1. Gdzie ją zamówić?
    2. Ile kosztuje?
    3. Gdzie kupić włosy?
    4. Jakie mieć przybory do malowania twarzy?

    plisss nach mi ktoś odpowie ( szybko ;3 )

    OdpowiedzUsuń
  17. okey wszystko wygląda pięknie ale mam 4 bardzo ważne pytania:

    1. Gdzie ją zamówić?
    2. Ile kosztuje?
    3. Gdzie kupić włosy?
    4. Jakie mieć przybory do malowania twarzy?

    plisss nach mi ktoś odpowie ( szybko ;3 )

    OdpowiedzUsuń