piątek, 17 stycznia 2014

Candy i Finał projektu lalka przechodzona - Ghoulia basic

Dla tych, którzy pierwszy raz widzą ten tytuł już pędzę z wyjaśnieniem. 
Cała zabawa polega na tym, że biedna zmęczona życiem lalka zostaje wysłana na wycieczkę do kilku osób chętnych, by przywrócić jej dawne piękno.
Określony jest temat przewodni metamorfozy i każdy ma dwa tygodnie, by zrobić coś lalce,
lub dla lalki po czym wysyła ją dalej.
Efektów naszej pracy nie przedstawiamy sami, robi to osoba, która otrzymuje lalkę po nas.
 Gdy obiegnie już wszystkie zdeklarowane osoby wraca do właściciela.


Jest to świetna okazja do pochwalenia się swoimi umiejętnościami technicznymi, plastycznymi, krawieckimi i ogólnie szeroko pojętnym rękodziełem.

W tej edycji, że tak to ujmę :D
 Ja puściłam w obieg Ghoulię w stanie krytycznym a wróciła do mnie jako
piękna i niepowtarzalna lalka z masą akcesoriów :)

Zanim pokażę efekt końcowy pomęczę was opisując jej historię od początku :P

Kupiłam ją praktycznie zaczynając mojej lalkowe szaleństwo, przybyła do mnie z twarzą umazianą zakreślaczem




Nie wiedziałam wtedy o zbawiennym działaniu maści Bezacne w kwestii usuwania
tuszu z winylu postanowiłam częściowo zmyć jej makijaż, pomalować całą twarz na szaro a potem namalować nowe oczy i usta...

Cóż tu wiele pisać, mój plan okazał się porażką a lalka 
leżała w ciemnych czeluściach szafy aż nie kupiłam pierwszej tubki maści
i wtedy przebarwienia zostały usunięte, ale do zrobienia jej nowego makijażu totalnie nie umiałam się zebrać.
 


I tak bidula czekała i czekała...
Aż się doczekała na udział w projekcie :)

Została spakowana w kartonik i powędrowała do właścicielki bloga BarbieDream,
która niewątpliwie pokazała jej lepsze oblicze wykorzystując swój talent fotograficzny :)


Kasia oprócz zrobienia świetnej sesji uszyła Ghoulii piękną sukienkę, którą można było podziwiać na blogu Mangustowo
 

Po pobycie u Mangusty Ghoulia zyskała dwa warkocze, które przedstawiła u siebie Mobe

 Gdy lalka trafiła do kolejnej osoby biorącej udział w zabawie miała już twarz!
Mobe sprawiła jej piękny piegowaty makeup, który z zachwytem oglądałam na 
blogu starego Zgreda Doll land


Podarunki od Starego Zgreda przedstawił Dollbby na blogu lalkahalka.
Ghoulia dostała naprawdę rewelacyjny sweterek i torbę z wyposażeniem w postaci uroczej mini książeczki :)


zachęcam do obejrzenia pozostałych zdjęć autorstwa Dollbbiego, bo fotografuje lalki wprost przepięknie, przynajmniej ja nie potrafię się napatrzeć :)
Od Dollbbiego Ghoulia trafiła do Marshalki
Gdzie w przepięknej klockowo świątecznej scenerii jaką stworzyła autorka bloga okazało się, że naga i bosa lalka zyskała już całkowicie pełny strój, włącznie w bucikami, które podarował jej Dollbby.


Po pięciu miesiącach zwiedzania wycieczka Ghoulii dobiegła końca.
Od Marshalki wróciła do domu. Oczekiwałam jej przybycia z niecierpliwością i ogromnym zaciekawieniem, bo trzeba przyznać, że Marshalka jako ostatnia osoba biorąca udział w projekcie miała nie łatwe zadanie.
Lalka w pełni ubrana, odmalowana i uczesana można by przecież pomyśleć, że już nic jej nie brakuje, ale jak widać dla kreatywnej duszy nie ma granic :)Ghoulia na koniec swej podróży otrzymała śliczne kolczyki!

 

Biorąc pod uwagę, że ze starej Ghoulii zostało w niej już niewiele, postanowiłam nadać jej nowe imię.

Mam, więc przyjemność przedstawić wam lalkę, która otrzymała nowy wygląd, nowe życie
i od dziś nazywa się Maggie :)

 

 

Jestem zachwycona z efektów metamorfozy, naprawdę bardzo, bardzo dziękuję wszystkim biorącym udział w projekcie i już nie mogę się doczekać do kolejnej edycji,
w której bardzo chętnie pomogę ratować jakąś bidulkę :)

To by było na tyle na temat projektu lalka przechodzona
Teraz pora na Candy!

Z racji tego, że ani się obejrzałam a ilość obserwatorów wzrosła do 31 :D
co naprawdę bardzo mnie cieszy
postanowiłam ogłosić rozdawajkę, w której można wygrać
fotelik mojej produkcji, oraz niespodziankę dla właściciela bloga :) 



Maggie przedstawi wam jak można go wszechstronnie użytkować :D

Jest opcja przyczajenia się za nim

 

można usiąść grzecznie i przytulić podusię

 

zdjąć buty, rozwalić się na nim i zrelaksować :D


przycupnąć na boczku i popaść w zadumę

 

 zwyczajnie można na nim robić co się chce xD



Aby wygrać ten wielozadaniowy fotel wystarczą TRZY KROKI
należy

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga

2. Zamieścić to zdjęcie na swoim blogu w menu bocznym (najlepiej u góry)
z linkiem do tego posta, bądź całego bloga


3. Napisać w komentarzu
"zgłaszam się link do mojego bloga, mój mail"

zgłoszenia przyjmuję do 9 lutego do północy
wynik ogłoszę 10 lutego
szczęśliwiec dostanie maila z prośbą o adres jeżeli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu tygodnia
będę losować jeszcze raz, aczkolwiek mam nadzieję, że od razu dostanę adres, bo
zależy mi, żeby prezent dotarł do zwycięzcy na walentynki :D

To by było na tyle, pozdrawiam serdecznie i czekam na zgłoszenia :)

22 komentarze:

  1. zgłaszam się naturalnie
    http://surrealistyczny.blogspot.com/, imagowska@gmail.com :))
    ale fajna ci się panna zrobiła :) dobry ten pomysł z lalką przechodzoną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooowwww! Wyszło genialnie! :))) Już nie mogę się doczekać na powrót mojej panny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł, a efekty przeszły moje oczekiwania-czytałam z ogromnym zainteresowaniem. Każdy się postarał i lalka zyskała nową tożsamość i nowe piękne imię-idealnie do niej pasuje :)
    Chętnie wzięła bym udział w takiej zabawie :)
    Gratuluję pomysłu i nowej piękności :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że się zgłaszam, trzeba dać innym szansę pokonania mnie ;)
    http://drugiezyciemad.blogspot.com/
    madelaine.sautereau(at)gmail.com

    Efekty zabawy są wspaniałe :) Gratuluję wszystkim, którzy maczali palce, żałuję, że sama nie brałam udziału.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ zmieniona wróciła po tych wojażach :)
    Zgłaszam się oczywiście :)
    http://mouse-must-die.blogspot.com/
    tantpis@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna przemiana zwykłej Ghouli w niezwykłą Maggie! :)

    zgłaszam się do candy!
    www.urshula.blogspot.com
    uburchardt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. <3 śliczna jest!

    zgłaszam się :)
    www.lalkarsko.blogspot.com
    angelika1000@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jakie świetne okno!

    Losy Ghoulii śledziłam, chociaż mi się chwilami gubiła. Ładna taka teraz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna przemiana! :D
    Zgłaszam się. :)
    http://polinezja.blogspot.com/
    polinezja.major@gmail.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się nie mogę doczekać pokazu nowej pullip :D Amelka będzie miała siostrzyczkę :-)
    Mam nadzieję że się niedługo okaże jaki to model pullip :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka metamorfoza!
    Sama chętnie wezmę udział w następnej edycji :)
    Ja jako 13-ta,
    http://cynia130.blogspot.com/
    cynka130@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Maggie śliczna teraz lalka!
    Zgłaszam się do Candy ;)
    http://nadia-nadie.blogspot.com/
    nadiap@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się do Candy :)
    http://akrimdolls.blogspot.com/
    akrimdoll@gmail.com
    a losy Ghoulii śledziłam prawie od początku - świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się zapisuję :-)))
    WWW: http://dollsecondhand.wordpress.com/ Mail: stefioza@wp.pl

    Ja brałam udział w drugim "odnóżu" tego projektu, gdzie na zmianę poszła Murzynka od Mattela, ale Wasza Ghoulia zdecydowanie bardziej się zmieniła ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się. Może mi się poszczęści moja Layla się dopiero mebluje....
    http://mamacorkailalki.blogspot.com/
    Mail tonnia@interia.eu

    Lala super się zmieniła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się.
    Mój blog:
    http://pullip-fanatic.blogspot.com/
    Mój mail:
    pysia-99@wp.pl

    Co do monsterki - Ślicznie wygląda, cud miód i maliny, na prawdę bardzo dobrze wykonana akcja, aż zazdroszczę! :)
    A imię świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny wykonały kawał dobrej roboty! Maggie jest najładniejszą Monsterką jaką widziałam. ^^
    A ja jednak zgłaszam się!
    Blog:
    tiny-bird21.blogspot.com
    Mail:
    tinybird21@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna zabawa:). Zgłaszam się do Candy.
    Blog: http://naoki-world.blogspot.com/
    Mail: royalheart1999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, za późno doczytałam się o tym konkursie, a jestem wierną fanką Twojego bloga, haha ;) A dodam, że w tym czasie... czytałam wszystkie Twoje posty i dopiero na koniec się doczytałam o zabawie... ups :D

    Mam nadzieję, że trafię na kolejną rozdawajkę :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z tym puszczeniem w obieg lalki. Niestety widzę, że candy przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń