sobota, 9 sierpnia 2014

Pullip Taeyang Kapitan Hak

Na wstępie chcę serdecznie podziękować za wszyskie życzenia urodzinowe dla Amelki,
jesteście kochani!



A teraz do sedna :)

Daaawno pokazywałam wam pudełka i mieliście zgadnąć jakie lale w nich do mnie przyszły.
Nikt sam nie udzielił kompletnej odpowiedzi, ale razem daliście radę :)


Od lewej
1. Taeyang Kapitan Hak
2. Byul Dumbo
3. Dal Satti - sprzedana
4. Pullip Piotruś Pan

Wreszcie znalazłam tyle determinacji żeby się na nie wziąć :)
Dalkę wystawiłam na Allegro bez zmian i sprzedała się od ręki a reszta nadal czeka na metamorfozę, wczoraj dobrałam się do Kapitana i dostał nową twarz, ale najpierw foty z rozpakowywania :P





Fikuśne podkolanóweczki i
 mocowanie jakby im z pudełka chciał uciec xD



Jego dwukolorowa głowa...


Pora na striptiz :D


Pierwszy raz spotkałam się z ciałkiem Pullipowego faceta i jestem mile zaskoczona, jest przede wszystkim dużo masywniejsze niż Panienek,  przez co fajnie leży w dłoniach :D
I ma dodatkową artykulację


przy szyji, co prawda zakres ruchu jest niewielki, ale zawsze lepsze to niż nic ;P


Łokcie są bardziej skomplikowane niż u Pullipów, ale raczej nie polepsza to ich ruchomości.


Ostatnia focia przed zmywaniem :)


chwila szorowania i znów głowa będzie jednokolorowa :P


od razu lepiej :)


Fotka cyknięta wczoraj jeszcze bez ostatnich szlifów i glossa


 A tu już końcowy makijaż i wyprostowane włosy :D


before & after


Wig wyprostowałam, bo przyda mi się do innej lalki a włosy dla niego już zamówiłam i będą w przyszłym tygodniu, teraz zostaje mi tylko czekać a w międzyczasie szyć ubranka, bo nie wchodzi w nic oprócz tego stocku - kawał chłopa z niego :)

To by było na tyle, więcej zdjęć pokażę jak już przejdzie całkowitą przemianę i wtedy wystawię go na sprzedaż.

To jak wam się podoba jego nowy pyszczek ? :)

czwartek, 7 sierpnia 2014

24 czerwiec 2014 - Pierwsze urodziny Amelki! CANDY!



<wzdycha>
Aż się wierzyć nie chce, że to już minął rok, pamiętam jak ją kupiłam niechcący na raty...
Jak później spać w nocy nie mogłam z podekscytowania...
Pamiętam też jak mi się ręce trzęsły gdy wyciągałam ją z pudełka...
Nigdy nie zapomnę jak po przygotowaniu potraw wigilijnych zmęczona jak pies siadłam do maszyny żeby jej uszyć sukienkę...
Eh mogłabym tak jeszcze pewnie ze dwie godziny wypisywać, ale nie ma na to czasu bo trzeba zorganizować imprezę urodzinową!

Napiszę więc krótko, że łączy mnie z tą lalką bardzo, bardzo wiele i nie oddałabym jej za żadne skarby. Jak mnie kiedyś bieda przypili to sprzedam telewizor a ona zostanie, bo nie jest dla mnie
 tylko rzeczą...

Tylko lalką...

Jest moją przyjaciółką :)

która pociesza mnie swoją osobą i gdy jest mi smutno i źle patrzę w te błękitne oczyska, uśmiecham się i wiem, że będzie dobrze, jak nie jutro to za tydzień, ale kiedyś będzie, musi...

To się rozkleiłam a tu przecież trzeba się radować!

Jak każdy właściciel rocznej lalki wyprawiam Candy, ale najpierw wielki spam zdjęciowy
 podsumowujący nasz rok razem :)

24 czerwiec 2013






SZYCIE









TWORZENIE




MEETY!




LALKOWANIE W ŁÓŻKU xD

 

 
ŚWIĘTA




TERAZ


 









Wiem, jak na rok czasu to nie ma tego wiele, obiecuję że w tym roku zrobię jej więcej sesyjek :P

Dobra pokazałam wam co Amelka dostała na urodziny a wracając do Candy to teraz info co dostanie zwycięzca rozdawajki :)

Do wygrania Lalka Monster High Ghoulia, która wzięła udział w projekcie lalka przechodzona 


Jak wiecie pozbywam się Monsterek, tej nie wypada sprzedawać dlatego stała się nagrodą :)
Do zwycięzcy lalka powędruje w poniższym stroju, z torebką, niestety pustą, bo książkę postanowiłam sobie zostawić, taka zła jestem ]:->


Autorką makeupu jest Mobe
Jeśli chcecie przygarnąć tę lalę to śmiało zgłaszajcie się do Candy

wystarczą trzy kroki,
należy:

1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga

2. Zamieścić to zdjęcie na swoim blogu w menu bocznym (najlepiej u góry)
z linkiem do tego posta, bądź całego bloga


3. Napisać w komentarzu
"zgłaszam się link do mojego bloga, mój mail"

zgłoszenia przyjmuję do 21 sierpnia do północy
wynik ogłoszę 22 sierpnia
szczęśliwiec dostanie maila z prośbą o adres jeżeli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu tygodnia
będę losować jeszcze raz.

To by było na tyle, pozdrawiam serdecznie i czekam na zgłoszenia :)

PS: Wiem, że 24 czerwiec był prawie dwa miesiące temu, ale ciii :P
taaki tam mały poślizg czasowy ;)

środa, 4 czerwca 2014

Nowe oblicze Frankie i Jacksona

Wczoraj powstała
Frankie basic edycja Beciowa ;)


Bluzka i kamizelka pochodzi od Venus McFlyTrap, która jakiś czas temu
powiększyła szeregi moich lalek.
Niestety nie urzekło mnie w niej nic oprócz tych dwóch łaszków, więc zagwarantowałam jej świetlaną przyszłość jako boski OOAK wysyłając do Lalibajki :)

Spódniczka jest od wampira z zestawu CAM, tylko odprułam jej tą durną falbankę :P



No i czy ona nie jest urocza ?
Straaasznie mi się w tym stroju podoba i postanowiłam zrobić jej sesję z Jacksonem.

Wybaczcie, ale oni mi tak do siebie pasują, że nie mogłam się powstrzymać od tej tematyki :P

Swoją drogą Jackson wszędzie jest przedstawiany jako gapa i ciapciok,
pozwolę wam, więc spojrzeć na niego z innej strony.

Przed Państwem Jackson Jekyl - podrywacz, zdobywca, kochanek xD









Biorąc pod uwagę, że nie mam zamiaru nakładać cenzury na bloga, resztę musicie sobie wyobrazić :P
A im należy się trochę prywatności :)


KONIEC

A jak świętowaliście dzień dziecka ?
Ja dostałam od mojego Szymona takie super Puzzle 3D
I sobie układałam prawie 3 godziny :D


I tak powstał mój prywatny wieżowiec  Empire State Building :)
Co prawda żadna moja lalka w nim nie zamieszka :P


Ale i tak jest Ekstra!
To moje pierwsze puzzle 3D i trochę się zawiodłam, że wgl nie patrzy się na obrazek tylko łączy je kolejno tak jak są ponumerowane od spodu.

Moim zdaniem to już bardziej układanie klocków niż układanie puzzli,
aczkolwiek i tak bawiłam się dobrze :)
POZDRAWIAM!