środa, 25 grudnia 2013

Wesołych świąt! Gwiazdka 2013 :)

O tak! Pierwsze święto to to co lubię najbardziej!
Nareszcie całe napięcie około świąteczne opadło, nic już człowieka nie krępuje, można jeść co się chce, zakrapiać ile się chce i przede wszystkim robić co się chce xD
Brak jakichkolwiek obowiązków i ogromna ilość przepysznego jedzonka stwarza wyśmienite warunki do świątecznego obżarstwa, co przeważnie
kończy się mniej więcej tak


Ja od początku zimy ciągle jem o dużo za dużo, więc dzisiaj postanowiłam odejść od korytka w miarę szybko i poświęcić ten wolny czas na zrobienie sesji Amelce :)

Sukieneczkę, którą wam zaprezentuje szyłam 23 grudnia w miedzy czasie gotując bigos, kapustę i warzywa na sałatkę xD
Choinkę ubrałam wczoraj oczekując gości, kupiłam ją w E.Leclerc za 4,99zł i przyozdrobiłam koralikami, których przy robieniu bransoletek mam w domu dwie skrzynki, do tego złota wstążka i gwiazdka 2013 gotowa :D



Jako, że święta to czas prezentów oczywiście Mikołaj nie mógł zapomnieć o Amelce :)


co prawda potrzebna była odrobina pomocy przy odpakowaniu :P


ale prezent okazał się trafiony w dziesiątkę :)



Nie znam się na lallopsach, ale ta zawsze podobała mi się najbardziej, więc jak zobaczyłam
ją w Tesco, że stoi tam biedna, ostatnia, sama, za jedyne 8,40zł na promocji -30%
na wszystkie zabawki musiałam ją przygarnąć :)



 
I to by było na tyle, Amelka bawi się w najlepsze i już bożego świata nie widzi poza lalką a ja spadam objadać przyszłych teściów z karpia :)

Zanim ucieknę chcę wam oczywiście złożyć życzenia

Życzę duuuużo zdrówka, szczęścia, kreatywności i pieniążków na nowe lalkowe inwestycje,
by nigdy nie zabrakło wam miejsca zarówno w domu jak i w serduszku na waszą pasję
do tego życzę spokojnych powrotów od rodzinki tym co spędzają święta w "delegacji"

Pozdrawiam cieplutko 
i bardzo dziękuję, że tu zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad :)

11 komentarzy:

  1. U mnie też lalaloopsowe święta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną jej lalę sprawiłaś ^^ poluję na jakąś wyprzedaż lalaloopsów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie czy amelka ma zmieniony wig?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :)
      To są jej oryginalne włosy, na zdjęciu z krótkimi kiteczkami miała je tylko tak sprytnie upięte :)

      Usuń
    2. Cud, miód i maliny :) (nie lubię orzechów >.<). Hej, a umiałabyś uszyć taki mundurek szkolny jak ma oryginalnie Pullip Nina? Bo swoją lalę mam już wypatrzoną (Purezza) i chciałabym jej takie cuś usyć, tylko ni mom pojyncia jok :(

      Usuń
    3. Bardzo podobają mi się takie malutkie marynarki, ale nie próbowałam jeszcze takiej uszyć, na oko będzie ciężko stworzyć wykrój trzeba by znaleźć w sieci, poszukam w nowym roku :)

      Usuń
  4. wszystkiego najlepszego!!! choinka świetna apatent na bombki - bombowy!! :D Amelka ma przepiękną sukienkę i dostała cudny prezencik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna świąteczna sceneria, a sukienka Amelki bardzo elegancka :)
    Amelka dostała też świetny prezent, pasuje jej idealnie i też ma swoja laleczkę :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że trafiłam tu na Pani blog . Przesympatycznie prowadzony . I z odrobiną humorku. Super będę tu zaglądała z przyjemnością. Amelka jest śliczna . Sukieneczka pełna uroku , delikatna . Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń