niedziela, 8 grudnia 2013

Projekt lalka przechodzona - płasko stopa murzynka


Dla tych, którzy pierwszy raz widzą ten tytuł już pędzę z wyjaśnieniem. 
Cała zabawa polega na tym, że biedna zmęczona życiem lalka zostaje wysłana na wycieczkę do kilku osób chętnych, by przywrócić jej dawne piękno. Określony jest temat przewodni metamorfozy i każdy ma dwa tygodnie, by zrobić coś lalce, lub dla lalki po czym wysyła ją dalej.
Gdy obiegnie już wszystkie zdeklarowane osoby wraca do właściciela.

Jest to moim zdaniem świetna okazja do pochwalenia się swoimi umiejętnościami technicznymi, plastycznymi, krawieckimi i ogólnie szeroko pojętnym rękodziełem.

W tej edycji, że tak to ujmę :D
 Ja puściłam w obieg Ghoulię w stanie krytycznym a Dollbby posiadacz bloga lalkahalka płasko stopą murzynkę, która ani się nie obejrzałam przywędrowała do mnie :)

Przede mną nie lada wyzwanie gdyż temat jaki wybrał Dollbby to "Fantazyjne upięcia" aczkolwiek spokojnie, Becia coś wykombinuje xD
Barbie od razu rozgościła się na moich salonach ;)


Przyznam, że biorąc pod uwagę temat spodziewałam się, że jako pierwszą dostanie fantazyjnie upiętną fryzurę a tu zdziwko :P

Ploka, do której lalka trafiła jako pierwsza zrobiła jej żółty flok


Od Ani z bloga dollsecondhand dostała śliczną ręcznie szytą sukienkę, która niewątpliwie jest fantazyjnie upięta :)


I paseczek z tyłu zapinany na zatrzask


Leniuch zrobiła dla lalki Fotelik



Jest trochę niestabilny, ale lala ma na czym przycupnąć jak ją stanie zmęczy :)


Teraz nadeszła moja kolej xD
Mam tysiąc pomysłów, ale ostatnio strasznie mało czasu jednak postaram się streścić
prace już trwają :)

8 komentarzy:

  1. :D ostro :D Fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :D
    a zrobi pani wpis ze swoją lalką pullip? Bardzo proszę ;)
    Minnie678

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak będzie okołoświąteczny wpis z Amelką :)

      Usuń
    2. Fajnie ;D

      Jest cuOwnaaaa! ;333
      Minnie678

      Usuń
  3. Nasza Murzynka wygląda skromnie w porównaniu z Ghoulią ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale teraz walczę z tą plamą o której Ci pisałam a potem będę nadrabiać braki :P

      Usuń