sobota, 7 grudnia 2013

Nagroda wygrana w Candy u Akrimeks :)


Kilka dni temu otrzymałam maila od Akrimeks z radosną nowiną, że wygrałam jej rozdawajkę, Totalnie się tego nie spodziewałam, bo pytania nie były łatwe dla kogoś kto zna się jedynie na Monsterkach aczkolwiek jak widać głupi ma szczęście
 i udało mi się coś wygrać po raz pierwszy xD
Paczka z niespodzianką przyszła idealnie w mikołajki co sprawiło, że miałam jeszcze większą radochę xD

Miałam napisać tego posta od razu, wczoraj, ale niestety nie miałam prądu :(
Dobra nie przedłużając pokazuję te cuda jakie były w paczce :D


Jak widać w paczce były fanty nie tylko dla lalek  :)

uwielbiam próbki!


Liścik od Akrimeks miał też drugą stronę

A zaiste rozpakowywania mi nie pożałowała xD


W świątecznym woreczku znalazłam przepiękną ręcznie robioną torebkę
 

wydzierganą czapeczkę i opaskę


Szczotkę Monster High
 

A to dopiero początek!


otwierając każdą paczuszkę czułam się jakbym co najmniej
odkrywała jakiś skarb piracki xD

Na widok tego kwiatuszka rozległo się wielkie awww @.@
Jest prześliczny! 
Nie chce się wierzyć, że również robiony ręcznie !


W następnym jaju znalazłam bransoleteczki,
lusterko i szczotkę, teraz muszę skombinować toaletkę :)


Czajniczek mnie po prostu rozgromił jest BOSKI!


W kolejnym zawiniątku była ta świetna torba na zakupy :)


Mam już setkę pomysłów na sesje z moim nowym aparacikiem :D



A to piękne zwierciadło na pewno znajdzie miejsce w mojej dioramie :)


Tutaj cały mój łup razem :D


Mikołajka od razu ktoś chapnął niom niom, nie mam pojęcia kto o był,
ale w tamtą stronę pobiegł xD


Jestem zachwycona ze wszystkich prezentów, jeszcze raz dziękuję i zachęcam do
udziału w konkursach robionych przez tą świetną kobietkę :)

POZDRAWIAM!

3 komentarze:

  1. :) cieszę się, że się cieszysz xD też już wrzuciłam na bloga :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Only NM
    Och, jak miło oglądać takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń