wtorek, 10 grudnia 2013

Moje stylizacje cz 1 - Rochelle total pink xD

Za oknem zimno i ponuro, śniegu nie ma, więc nastrój świąteczny średnio do mnie dociera.
Żeby gdziekolwiek wyjść trzeba się 10 min ubierać...
Jak się wyrobię ze wszystkimi obowiązkami, przygotuję obiad i go zjemy to za oknem jest już się ciemno...
Wiem, marudzę aczkolwiek to obudziło we mnie tęsknotę za latem :P
Poszperałam w zdjęciach i znalazłam!

Fotki robione na moim ogródku na początku wakacji.
Nacieszyłam oczy, teraz wasza kolej :)

Pod drzewkiem,
 widzicie tę zieloną trawę? ♥ aaah


Na drzewie :P
 


Prawie jak kopciuszek xD

 Między fasolą


Chociaż żal mi tyłek ściska więcej fotek tego dnia nie zrobiłam :(

Mam jednak nadzieję, że tyle wystarczy, by w zimowy wieczór zrobiło się ciepło
na serduszku ♥

Modelką była Rochelle basic  w sukience mojej produkcji
buciki od CAMowego owada

Jakby ktoś dostał chcicy na taką kieckę to piszcie
mimi1900@wp.pl


A tak z innej beczki to biorę udział w Candy u Samanthy

 Dziękuję za odwiedziny, oraz wszystkie komentarze
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Kurcze-myślałam, że wiosna wróciła ^^, ale miło popatrzeć na sesję jeszcze z okresu kiedy było ciepło...
    Sukieneczka fajna, a zdjęcie Kopciuszka zupełnie Kopciuszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Clawdeen też takim Kopicuszkiem jest, ciągle jej butek spada bodajże lewy, bo taki luźny odrobinę od początku był ;P
    P.S. Tak w ogóle to mam już na wolności siostrę praktycznie bliźniaczą Twej Amelki :P Muszę stwierdzić, że naprawdę słusznie ją poleciłaś, na żywo jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rochelka jest wyjątkowo urocza a ta sceneria pasuje jak ulał ;D
    A dziękuję, ale sprzątania od groma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A posiada pani skelite?? Bo była w jednym poście, a własnego nie miala..

    minnie678

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy jej w tej sukieneczce. :)

    OdpowiedzUsuń