środa, 27 listopada 2013

Wyprzedaż Monsterek pt zostań SwOiM mikołajem xD

Co się tu będę rozpisywać, jak w temacie zróbcie sobie prezent :P
Proszę czytajcie opis, wszystko na temat danej lalki jest tam dokładnie, szczerze i
brutalnie ujęte.
Do ceny trzeba doliczyć koszt przesyłki wg poniższego cennika
 (przy zakupie kilku rzeczy koszt przesyłki się nie zmienia)


Koszt przesyłki
List polecony priorytetowy w podwójnych bąblach 7,50zł
Paczka polecona ekonomiczna 9,50zł
Paczka polecona priorytetowa 11, 00zł


1) Draculaura cheerleaderka SPRZEDANA
cena 25 zł
Sprzedaje, bo ma lekkiego zeza a ja ostatnio mam na tym punkcie bzika
 

Sprzedaję w uszytej przeze mnie sukience i rękawiczkach






2) Ghoulia Roller Maze SPRZEDANA
cena 35 zł

Sprzedaję bo nie przepadam za Ghouliami




Ma śliczny makijaż


Sprzedaję ją w uszytej przeze mnie sukience i oryginalnym kasku





3)Cleo de Nile school's out SPRZEDANA
cena 50zł
Kupiłam ją nową bez pudełka, sprzedaje bo wypatrzyłam, że ma jedno oko wyżej




Sprzedaję w tym co widać, brakuje paska, torebki i rękawków




4) Części do Potwora morskiego z zestawu CAM
10zł
Nieużywane, interesował mnie tylko wampir

makijaż idealny


5) Piesek firmy Mattel SPRZEDANY
cena 5 zł
nie mam pojęcia co to za psiak przybył do mnie z którąś Clawdeen 



Jak ktoś ma na coś z powyższych chętkę, piszczcie
w komentarzach
lub na mimi1900@wp.pl
pozdrawiam


14 komentarzy:

  1. Podoba mi się sukienka Draculary :) Trzymam kciuki za znalezienie dobrych domów.
    (ja swoją Ghoulią prostowałam dwa czy trzy razy, a dalej ma loki XD Za to inne lalki spaliłam za pierwszym razem... Nie będę więcej prostować :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lalkę stawiam w zlewie i leje jej wrzątek na włosy aż są proste, czasami jak wyschną to się jeszcze trochę podniosą to wtedy jeszcze raz i już są proste jak druty :)

      Usuń
  2. Noo, ta sukienka Draculaury jest naprawdę przepiękna ;)
    Szczerze to ja od dawna mam chętkę na Cleo De Nile, ale uważam, że jednak już trochę przesadziłam z monsterkami i teraz jedyne, co będę z nimi robić, to sprzedawać część, jak już się wreszcie za to wezmę ;P
    Dzisiaj natomiast śniło mi się, że kupowałam Rochelle o_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie Monsterki chcesz sprzedać? Może jakaś wymianka za Cleo ?:)

      Usuń
    2. Sprzedać zamierzam czarno-białą Frankie Skull Shores, Ghoulię Dead Tired, Clawdeen Scaris, Lagoonę Mad Science, Draculaurę z nie wiem jak się jej seria zwie xD, a poza tym jeszcze toaletkę Cleo i zastanawiam się też ostatnio nad sprzedaniem ostatecznie też mojej Spectry...
      Sprzedaję, bo sobie Pullip kupiłam tak sobie, a jednak to 6 stów to jest coś i teraz muszę jakoś te ubytki wypełnić. xD
      A najgorsze jest to, że jak ona już sobie chyba dobre jakieś 2 tygodnie do mnie leci/jedzie/transportuje się to mi się spodobała śmiertelnie Dal JouJou i nie wiem co mam teraz zrobić ze sobą. XD

      Usuń
    3. Eh no niestety Pullipy tanie nie są, a za ile chcesz sprzedać Clawdeen Scaris ?

      Usuń
    4. Jakieś 35-50 zł prawdopodobnie ;D

      Usuń
  3. Twoja wiedza monsterkowa jest na prawdę imponująca i potrafisz dopatrzeć się tylu "niedorobionych" szczegółów-niestety ,Mattel jakoś nie dba teraz o drobiazgi :(
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie -będę do Ciebie chętnie zaglądać w poszukiwaniu moinsterkowych nowinek :Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P>S> Przepraszam, ale pomyliłam blogi. Nie odwiedzałaś mnie, ale nic straconego -zapraszam :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Pewnie, że Cię odwiedzę,pozdrawiam i również zapraszam ponownie :D

      Usuń
  4. Mam chętkę na sea monstera z CAM. Nie wiem, czy mi się uda, ale cena jest bardzo fajna, a ostatnio miałam chrapkę na tego sea monstera :D
    Jedno pytanko: czy gdybym go kupiła, mogłabys mu dać jakąś perukę?

    OdpowiedzUsuń
  5. z Perukami mam biedę :(
    I tak mi jednej dla moich potworków brakuje, kupiłam więc włosy i mam w planach jakąś perukę wydłubać samodzielnie, jak mi się uda na pewno wrzucę tutorial na bloga, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekamy :D
      Niestety, jednak nie skorzystam z oferty :c

      Usuń
  6. Możliwe, że skuszę się na sea monster.
    Bardzo mi się podoba lecz na razie poczekam ;)
    Ale możliwe, że kupię ;)

    Rochelle117

    OdpowiedzUsuń