środa, 30 października 2013

Mój początek dnia :)

Mam już całych 7 obserwujących z czego strasznie się cieszę ;)
I postanowiłam napisać troszkę więcej o sobie :D

Tak wygląda mój co drugi poranek od września


Ja ćwiczę sobie z Ewą Chodakowską


A moje skarby mnie dopingują xD


Oczywiście nie żebym te na dole lubiła mniej, aczkolwiek w chwili obecnej na tapecie są wilkołaki


bidule bez stojaków
(chętnie kupię stojaki :)


I moja największa duma - Amelka ;)


potargana troszkę bo dopiero co wstała :P


W planach mam zakup półki narożnikowej takiej jak na zdjęciu żeby wszystkie lalki były w jednym miejscu, ładnie wyeksponowane




Jest jednak problem, bo potrzebuje dokładnie o takich wymiarach jak dopisałam na obrazku
a w sprzedaży są tylko mniejsze :(
Aczkolwiek jestem w trakcie negocjacji z Hrabią jak uda mi się go namówić to może mi taką zrobi, ale nie mogę naciskać bo aktualnie pracuje ze mną dzielnie nad dioramą xD

Nie wiem jak u was, ale u mnie za oknem słonko pięknie świeci.
 I oby tak dalej, bo mam 4 sierotki na parapecie wysmarowane maścią na trądzik potrzebujące naświetlania xD


Jakby, któraś z was chciała się dowiedzieć więcej na temat ćwiczeń,
które wykonuję to wejdźcie na

Ewa Chodakowska Facebook

znajdziecie tam wiele pozytywnej energii xD
Ja podjęłam się wyzwania sto dni z Ewą i jestem na 30/100!

8 komentarzy:

  1. Ja jestem zbyt wielkim leniem patentowanym by ćwiczyć regularnie. Moja siostra za to ćwiczy z Ewą ;)
    Początki blogowania są zawsze żmudne i trudne ale to się rozkręci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ;D Aczkolwiek nawet te 7 osób bardzo dużo dla mnie znaczy :)

      Usuń
  2. Ćwiczyłam z Chodakowską, ale przeciążyłam kolano, odnowiła się stara kontuzja i na tym ćwiczenia ustały ;/
    Faktycznie przydałaby się półeczka bo te z dołu zaczną zazdrościć tym z góry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe zaczną się w nocy lać o miejsce :D
      A jak się obudzę rano to znajdę tylko strzępy i porozrzucane kończyny xD

      Usuń
    2. Zwłaszcza, że dziś Halloween ;) Potworaki wyjdą się bawić ;D

      Usuń
    3. Na szczęście, przetrwały halloween bez szwanku xD

      Usuń
  3. Ja dawno, dawno temu chciałam codziennie ćwiczyć, ale nie ma za bardzo jak. xD
    A tak w ogóle ta druga od lewej Clawdeen ma stojak od Amelki? ;D
    Ja zamierzałam kupić Milk Latte Pullipa i m.in. dlatego mi na zdjęciach zależało, bo wiem, że jak zobaczę Twoje, to tak będzie na 100% wyglądała w rzeczywistości. Teraz co prawda jednak wolę Nanette, bo ma różowe usta, a Milkusia takie kremowo-brązowe i mi to lekko nie pasuje. xP Ale zdjęcia ogólnie Pullipów bardzo lubię; Monsterów też, ale ostatnio trochę mniej ^^
    Cóż, nie dziwię się, że jest coraz więcej obserwujących i komentujących i mam nadzieję, że będzie to nadal rosnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to stojak od Amelki, Clawdeen go dostała po pierwsze dlatego, że mam straszny deficyt stojaków a po drugie Amelka mi w nim wywinęłam fikołka i spadła ze stołu, wyobraź sobie moje przerażenie :O
      Na szczęście nic jej się nie stało, ale na krzesełku wydaje mi się bezpieczniejsza.
      Co do ust to masz rację, mogłyby być chociaż odrobinkę różowe, ale niestety nie są :(
      Stwierdziłam jednak, że to nie moja ostatnia Pullip, chciałabym mieć 4 każdą o całkowicie innym typie urody.
      Więc jak kupię rumianą blondynkę o różowych usteczkach, będzie się pięknie różnić od Amelki ;D

      Usuń