poniedziałek, 21 października 2013

Wszystko o Monster High część 8 - Frankie Stein Skull Shores kolorowa


Tak! Zwariowałam i kupiłam 5 lalek naraz!
Winowajczynią tego przedsięwzięcia była Clawdeen, której niestety w inny sposób nabyć się nie dało niż w tym pięciopaku :(
A pragnienie jej posiadania stało się tak silne, że nie mogłam dłużej czekać xD
I oto są! Wszystkie upiorne plażowiczki na mojej kanapie :D


Tył opakowania


Nie żałuję zakupu, bo lalki są piękne! :D
Przy zakupie zaznaczyłam, że proszę o paczkę lalek bez wad w makijażu w przeciwnym razie będę składać reklamację, i teraz trudno stwierdzić czy zwyczajnie mam szczęście czy sprzedający wziął sobie moje słowa do serca aczkolwiek lalki jakie otrzymałam są idealne :)
 Po otwarciu paczki zawiodłam się jedynie na tym, że w zestawie nie ma ani jednego stojaka...
Jakoś to przełknęłam, ale jak ktoś ma stojak na zbyciu to piszcie ;)

Jak zwykle, każda lalka dostanie swój post żeby nic nie pominąć.po za tym
nie wszystkie Panie zostają u mnie :(

Frankie z pięciopaku ma tytuł exclusive,

gdyż jest kolorowa i można ją nabyć tylko i wyłącznie kupując całą piątkę.
Owszem jest dostępna wersja pakowana pojedynczo jednak cała czarno-biała.

Fotki dla porównania:

czarno-biała

Żródło
moja kolorowa


Jeżeli o mnie chodzi Frania w krótkich włosach wgl do mnie nie przemawia a jeśli miałabym wybrać którąś wersję to kolorową, ale w stroju szarej xD
Wiem, wiem wybrzydzam :P

CIEKAWOSTKI

wszystkie lalki z pięciopaku mają makijaż odpowiadający swoim wersjom graficznym z bajki oprócz jednej...


Nie wiadomo czemu, kolor powiek jest inny.

Lalka ma inny kształt dłoni
(dwa paluszki są razem) natomiast wersja szara ma dłonie podstawowe
(dzięki Reiha :)


Więcej ciekawostek nie wyłapałam, więc reasumując

Frankie Skull Shores exclusive version 

co powinno być w zestawie:


Strój kąpielowy i pareo


kolczyki śrubki


bransoletka również w kształcie śrubki


niebieskie klapki z obcasami w kształcie, to was zapewne zaskoczy...
ŚRUBEK :D


4 komentarze:

  1. O, a szara ma normalne łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką szarą ;)
    A czy tej kolorowej te usta błyszczą..? Bo szarej tak ;D
    Mogłaby być kolejna różnica między nimi i ciekawostka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy co masz na myśli pisząc, że błyszczą, bo u mojej Frani są namalowane zwyczajną farbą jak u większości monsterek ;)

      Usuń