sobota, 22 czerwca 2013

Nowe akcesoria dla moich lalek cz 1

W poście tym pragnę się pochwalić moimi nowo nabytymi lalkowymi przydasiami ;)


1. Zawartość paczki ze "Sklepiku dla was" link http://sklepik-dla-was.home.pl/
Jak widać dwa kubki, miodek, koszyczek, filiżanka, cola i słoiczki. Jeden Hrabia mi zakosił do jakichś swoich niecnych celów a z drugim jeszcze nie wiem co zrobię, ale na pewno coś wymyślę.
Zachęcam do zakupów w tym sklepie internetowym. Właścicielka to przemiła osoba a rzeczy są naprawdę piękne zwłaszcza dla lalkowych zapaleńców xD


2. Niskie trampki zamówione z http://www.pullipfamily.pl/
dla mojej Pullip, przesyłka nie należy do najniższych, więc od razu wzięłam dwie pary 


Myślałam o czarnych, ale niestety już nie było, ogólnie na tej stronce mało co jest dostępne xD
Wybrałam więc z tego co mieli takie, aczkolwiek jestem z nich zadowolona
.
Zwłaszcza, że na żywo wyglądają dużo lepiej niż jak były przedstawione w sklepie :P
Tak więc trampki już są, teraz czekam na lalkę xD 

Oczywiście nie obędzie się bez opinii jak się te butki mają do Monsterek.
Na stópki panienek pasują pięknie jednak nie są na obcasie, więc lalka cały czas stoi na paluszkach ;)


Jeżeli chodzi o stopy chłopaków to jak widać buciki są niewiele mniejsze od trampek Jacksona, więc myślę, że by na niego pasowałyby, ale nie chciałam do nich wpychać jego wielkiej stopy, bo dla Pullipa im mniejsze tym lepsze ;P


3. Parasolki do drinków kupione w Biedronce, nie wiem dokładnie ile kosztowały, ale w przedziale od 1 do 3 zł xD


Tak się prezentuje owa parasolka w konfrontacji z lalką.
Można je składać i rozkładać dowolną ilość razy.

Modelką została moja druga Draculaura
sukienka - by me 
buty - z zestawu SWP owad


4. Sweetaśny fioletowy organizer z szufladkami kupiony w E.Leclerc za ok 15 zł, którego zastosowanie przedstawi wam Jackson, bo uwielbiam go fotografować xD



 


Mam zielony pokój a wszystkie dodatki i łóżko fioletowe, więc pasuje idealnie ;)
Kupiłam go z myślą o zrobieniu z niego szafy dla mojej przyszłej Pullip, ale jeszcze się okarze co w nim będę trzymać ;)


wyczytałam, że w Pepco idzie nabyć takie breloczki buciki i jak byłam w galerii to wstąpiłam i znalzałam! ;)
Do tego były już po jakiejś ekstermalnej obniżce i mimo że na cenie było 2,99
przy kasie okazało się, że kosztują 1,99 sztuka.
Trzeba je nieco przerobić, bo są dużo za duże na Monsterki ;/
Nie mam zdjęcia na nóżce lalki, bo nie wyciągałam z nich jeszcze waty, ale mam porównanie z Pullipowymi trampkami.


Jak coś z nimi wykombinuję to na pewno wam pokarzę.
W tym poście to by było na tyle, pozdrawiam ;)

____________________________________________________________


5 komentarzy:

  1. Genialnie, to już wiem,że mogę zamówić te trampki bo tak się wahałam czy będą dobre na monstery ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam plany w przyszłości kupić te trampki, mam nadzieję, że jeszcze będą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieli dostawę jakoś niedawno, więc jest naprawdę duży wybór bucików :)

      Usuń
  3. pokażę a nie "pokarzę", POKAŻĘ od POKAZAĆ

    OdpowiedzUsuń
  4. Miodek jest po prostu genialny :D. Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń