piątek, 14 czerwca 2013

Wszystko o Monster High część 6 - Clawd Wolf

Dzisiaj pierwszy post poświęcony lalkowi z serii Monster High

Clawd Wolf Basic 
sygnatura na główce 2010 Mattel
sygnatura na plecach 1999 Mattel inc. INDONESIA 


źródło


Mój Clawd został kupiony w dwupaku z Draculaurą, która w tym przedsięwzięciu była dla mnie zwyczajnym nadstanem i totalnie mnie nie interesowała no chyba, że jej parasol :P.
Natomiast za Clawdem wzdychałam, ale przez pudełko, bo dobre pół roku nie mogłam się zdecydować czy go wyjąć czy nie...

 I tak sobie siedział w zamknięciu nieboraczek, aż ostatnio pojawiła się okazja opchnięcia Draculaury na bardzo dogodnych warunkach i Clawd stał się wolny ;)

Mój spam zdjęciowy zacznę od pudełka ;)




Draculaura Forbitten Romance różni się od basic tylko odrobinę makijażem i wysokością kitek, 
więc totalnie nie było mi żal się z nią rozstać


Teraz pora na tytułowego przystojniaka ;)

Nawet podoba mi się jego wdzianko, takie Country xD



Nie obyłoby się bez fotki z Draculaurą

 
Trzeba im przyznać - wyglądają słodko ;)



 Clawd bez czapeczki ;)
Przy okazji chwalę się kanapą z kawiarenki :P


Przejdźmy teraz do konkretów natury technicznej

1. Taka jest różnica w wysokości lalka a lalek


2. Każdy lalek MH ma artykułowane stopy :P


3. Clawd basic ma nieruchome nadgarstki natomiast w wersji sweet 1600
Mattel już wpadł na to by dodać artykulację...

                                             źródło
No i teraz znów mam problem, bo jak mój Clawd ma tymi grabiastymi łapkami dokładnie obłapiać Draculaurę?

Ma ktoś na zbyciu Clawda sweet 1600?
Chętnie przygarnę, najlepiej tylko ręce, tą seksowną koszulę i okulary, bo są kozackie xD

Najbardziej jednak zdołował mnie ten widok
 
żródło 
Nawet podróbce się nadgarstki ruszają :(

 Nie ma się jednak co dziwić to podróbka Clawda sweet 1600 Nossa Dance Dolls
a one są naprawdę bardzo wiernie odwzorowane z tego co wyszperałam w sieci.

Mam zamiar nabyć taką lalkę w celach badawczych, więc na pewno będzie o nich osobny post a teraz wróćmy do Clawda ;)


Clawd Wolf basic co powinno być w zestawie

 

czapka,
jeansowe spodnie



koszula w pomarańczowe iksiki xD
turkusowa arafata




złota kamizelka, która jest zabezpieczona takimi hmmm nazwijmy to plombami,
więc po tym idzie poznać czy ktoś już Clawda rozbierał czy nie.


pasek w kolorze turkusowym


Złote buty


Zegarek                                            kolczyk


Gargulec Clowda Rockseena


co prawda niezbyt urodziwa ta sunia, ale starannie wykonana
 


jak się przyjrzycie to na obróżce ma monsterkowe czachy


turkusowy stojak
Nie ma włosów...
Nie ma szczotki :P


i pamiętnik,
jakby ktoś miał polską wersję to będę wdzięczna za link ;)
bo te na wiki są tylko przez tłumacza google przepuszczone i czyta się je beznadziejnie


____________________________________________________________

2 komentarze:

  1. Ja bym mogła angielską przetłumaczyć jak byś chciała jeszcze nadal na polski w miarę zrozumiale ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam Clawda :D. I Draculaurę z tego zestawu w bonusie (choć tak naprawdę jest na odwrót XD). A te ręce też mnie do szału doprowadzają - nie dość, że nieruchome nadgarstki, to jeszcze przypominają bardziej grabie niż dłonie ;-;.

    OdpowiedzUsuń