poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wszystko o Monster High część 5 - Spectra Vondergeist

Jak można się było spodziewać po poprzednim poście

Spectra Vondergeist basic

sygnatura na główce 2011 Mattel
sygnatura na plecach 2011 Mattel inc. INDONESIA


źródło

Przybyła w paczce zamówionej z Tablicy w towarzystwie Frankie Stein.
Jej stan oceniam na idealny nie miała tylko bransoletki, poza tym wszystko nawet pudełko!

na początek mały spam zdjęciowy ;)








sesja na moim ogródku pod jabłonką ;)

PRZYDATNA RADA

wybierając się na sesję w plenerku z tą lalką weź ze sobą szczotkę inaczej biada Ci xP

Spectra Vondergeist basic co powinno być w zestawie

 upiornie zwiewna czarno fioletowa spódnica  (widać powyżej) 
skórzana bluzka zdobiona łańcuchami
+ srebrny pasek

  
Kolczyki w kształcie kul na łańcuchu

podwójny łańcuszek na szyję


nieco krasnalowate buty z kulami zamiast obcasów,
oczywiście zdobione łańcuchem


taka oto bransoletka, której ja nie otrzymałam w zestawie
żródło
zdechła aczkolwiek nie wypchana, tylko przeźroczysta fretka Rhuen



torebka w kształcie przeźroczystego worka na łańuchu
stojak i szczotka w kolorze fioletowym


Pamiętnik z opisem"Nie węszę w Twoim życiu pozagrobowym, więc i Ty nie węsz w moim."



Lalka sama w sobie piękna, włosy ma najlepsze ze wszystkich posiadanych przeze mnie Monsterek.
Są bardzo cienkie, ale jest ich mnóstwo i układają się jak naturalne, do tego
przeźroczyste stopy i ręce sprawiają, że nie jestem w stanie wyobrazić sobie lepszej lalki ducha - trzeba przyznać Mattel się postarał :)
Żeby jednak nie przemaślić jej strój totalnie mi się nie podoba.

na koniec jeszcze jedna fotka Spectry mojego autorstwa




____________________________________________________________
 



1 komentarz:

  1. Spectra bardzo mi się podoba, aczkolwiek ten strój jej nie pasuje. Wcale, a wcale mi się nie podoba. Za to fretka jest po prostu genialna, w przeciwieństwie do większości zwierzaków Monsterek, które są tandetne i kiczowate.

    OdpowiedzUsuń