wtorek, 25 czerwca 2013

Pullip Milk Latte - Amelia ur. 24 czerwca 2013 r

Tak!
Wczoraj dostałam długo wyczekiwaną paczkę, z moją pierwszą lalką Pullip ;)
Zacznijmy od podstaw

ID - #145206
Kategoria - Action/Dolls
Typ - Pullip (P-092), Pullip (Line)
Tytuł  - Milk Latte
Producent - Groove (グルーヴ) Manufacturer
Artysta - Cheonsang Cheonha (天上 天下) Sculptor
Materiały -ABS, High Impact Polystyrene, POM, Thermoplastic Elastomers
Cena - ¥13000, USD 133.94 
Rok wydania - Kwiecień 2013
Skala - 1/6



 
Zdjęcia Promo




 

Detale ubioru

 

W serii Milk wyszedł jeszcze Isul
Milk Tea



Isul nawet uroczy, ale serca mi nie skradł ;)
Ok przejdźmy do otwierania pudełka ;)






I wreszcie wolna!

Poniżej przedstawiam po raz pierwszy i ostatni jej oryginalną sukienkę,
gdyż lalkę uwielbiam, natomiast sukienka mi się niezbyt podoba.
Widzi mi się ubrana jak dziewczynka :)


 Detali nawet nie fotografowałam, bo o wiele lepiej prezentują się na zdjęciach promo, które macie powyżej.
Musicie zrozumieć, że nie mogę się już doczekać żeby jej szyć xD
więc w tym poście to by było na tyle, lecę do maszyny
pozdrawiam!
____________________________________________________________
 




10 komentarzy:

  1. Gratuluje lalki c; Mi z kolei podoba się jej ubranko, chętnie bym się w takie wyposażyła ;p
    +Pisze się *Isul
    ++Wstawiając zdjecia z internetu radzę podawać ich źródła, w przeciwnym wypadku jest to wręcz kradzież :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem, oraz cenne rady ;)
      Błędy już poprawiłam i dodałam linki. Co do ubranka to nie podoba mi się i trafi do pudełka a całość w jakiś bezpieczny ciemny kąt. Nie pozbędę się go, bo nie wiadomo jak się życie potoczy, może będę musiała lalkę sprzedać a wtedy goła straci na wartości, pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

      Usuń
  2. Śliczna jest, podoba mi się jej delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest naprawdę przepiękna, sama już wkrótce, czyli na święta, zamierzam sobie taką sprawić ;)
    Moim zdaniem sukienka wydaje się taka jakby trochę nie najlepiej zrobiona, ale moja będzie ją nosić, dopóki nie uda mi się kupić dla niej wymarzonej tuniki ze skarpetkami ;p :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do sukienki to masz rację nie urzeka jakością do tego jest to totalnie niedopasowana kiecka ściągnięta w pasie gorsetem. Nie skazuj więc ślicznotki na noszenie tej kiecki, powiedź jaka tunika Cię tak urzekła, może umiałabym coś takiego uszyć :)

      Usuń
    2. Ogólnie w moich największych marzeniach widzę ją w takiej szarej tunice, z luźnym kołnierzykiem; może tam też być taki jakby golfik albo po prostu żeby było, z takim guziczkiem w obojętnie jakim kolorze w kształcie serduszka lub gwiazdki ;)
      Wygląda to mniej więcej tak: http://s1225.photobucket.com/user/Lady-Pie/media/ubranko_zps34fd8557.png.html

      Byłoby bardzo miło jakby udało się Pani takie uszyć, i jeśli uważa Pani, że dałaby Pani radę, to byłoby dobrze, jeśli napisałaby Pani, ile by takie coś mniej więcej kosztowało ;)

      P.S. Przepraszam za te powtórzenia ;P

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna lalka, sama jej pragnę, no ale niestety, raczej zbyt szybko jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Eee... Napisałaś to daaawno temu. Wiem, że nie odpiszesz, ale może zrobi to ktoś inny. Czy na pullip milk latte pasuje jakiś kolor obitsu? Proszę o odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie ja to kto by czytał Stare komentarze ? White pasuje najbardziej :)

      Usuń