sobota, 1 czerwca 2013

Wszystko o Monster High część 3 - Draculaura

Praktycznie zaraz po Lagoonie do ekipy dołączyła

Draculaura basic 

sygnatura na główce 2008 Mattel
sygnatura na plecach 2008 Mattel inc. INDONESIA 

 

Kolejna moja lalka nabyta na Allegro, z tym że o nią walczyłam do ostatnich sekund aukcji ;)
Posiada wszystkie dodatki przybyła do mnie w stanie bardzo dobrym, jedynie z rozpuszczonymi włosami i strasznie brudna

Sweet focia przed kąpielą

 

Ubranko od razu trafiło do prania a lalka otrzymała kąpiel w ciepłej wodzie z płynem do mycia naczyń


z włosami nie musiałam robić jej nic szczególnego, ponieważ nie były zmechacone, spłukałam z nich tylko brud przyklejony do Mattelowskiego lakieru na grzywce :)

Fotka zaraz po kąpieli


A tu odnowiona Draculaura ;)


Mój egzemplarz bardzo mi się podoba, ma ciekawie rozmieszczone pasemka na grzywce i ładnie namalowane ząbki :]

 

Draculaura basic co powinno być w zestawie

   
bluzeczka z rękawami z siatki
leginsy z siatki
biała spódniczna
 (patrz wyżej)
kolczyki w kształcie agrafek


różowe wysokie kozaczki


przydupasek Hrabia Wspaniały
(według książki Hrabia Piękniś)


stojak i szczotka w kolorze różowym
 oraz parasolka która się nie rozkłada,
zwyczajnie jest po to żeby być
lub żeby Dracu miała się o co podeprzeć :)


 +1599 tom  pamiętnika ;)

____________________________________________________________




3 komentarze:

  1. Mi się bardzo podobają jej buty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi się trochę opatrzyły, aczkolwiek podoba mi się jej strój, taki młodzieżowy, ale mimo to trąci arystokracją xD

      Usuń
  2. Ten nietoperz mnie przeraża @.@

    OdpowiedzUsuń