niedziela, 30 czerwca 2013

Wszystko o Monster High część 7 - Jackson Jekyll

Już dużo wcześniej zapowiedziany mój nowy Monsterkowy nabytek

Jackson Jekyll Basic
sygnatura na główce 2010 Mattel
sygnatura na plecach 1999 Mattel inc. INDONESIA 


źródło

Otrzymałam go w ramach wymianki o której pisałam wcześniej
Bardzo chciałam mieć Jackona w swojej kolekcji, więc cieszę się jak głupia :)
Tak wyglądał mój Jackson zaraz po wyjęciu z paczki,
ogólnie w świetnym stanie jednak trochę przykurzony i nie spodobały mi się te jego
zwichrzone włosy, więc się nim troskliwie zaopiekowałam ;)


Heh tak mi się cykło podczas rozbierania go do kąpieli,
miała być ero-fotka a wyszło jakoś pedalsko...


Tak wyglądały jego włoski zaraz po ułożeniu, jeszcze mokre.
Przyznam, że okiełznanie tej szopki nie należało do zadań prostych.
Jak już znalazłam przedziałek, to totalnie włosy nie chciały się na nim ułożyć i musiałam 3 razy lać biednego Jacksona wrzątkiem, aż w końcu uległy.


CIEKAWOSTKI

Jackson ma na plecach taką oto dziarę, której nie da się zobaczyć dopóki się go nie rozbierze :P

Fenomen artykulacji nadgarstków :P
1 - SWP gargulec sygnatura na plecach 2012 Mattel made in China
2 - Jackson Jekyll sygnatura na plecach 1999 Mattel inc. INDONESIA
3 - Clawd Wolf sygnatura na plecach 1999 Mattel inc. INDONESIA




z powyższego porównania wynika, że mimo iż ciałka Clawda i Jacksona są z tego samego roku to temu drugiemu dostały się zginane nadgarstki a Clawdowi niestety nie.
Natomiast gargulec jest takiej samej budowy a ma sygnaturę o 13 lat nowszą :PJackson ma wmontowany na stałe srebrny kolczyk w lewym łuku brwiowym, którego ni jak nie umiałam dobrze sfotografować :P


koniec ciekawostek teraz konkrety

mój Jackson po opraniu i wyschnięciu w całej okazałości ;)


Dotychczas kochałam wszystkie swoje lalki MH jednak 
Jacksona wprost wielbię!
Gapię się na niego, pstrykam mu fotki gdzie się da i stoi na honorowym miejscu.
A wiecie co jest najgorsze?
Wydaje mi się, że tak mi się podoba bo jest człowiekiem a nie potworem...


Jackson Jekyll basic co powinno być w zestawie

  
obcisłe szare spodnie (widać powyżej)
rewelacyje okularki,
żółta koszula z turkusową kokardką,
kujonowaty bezrękawnik


Otwierana męska torba z symbolem Yin i Yang


wysokie męskie niebieskie trampki z symbolem Yin i Yang na podeszwie


kameleon Jacksona o imieniu Crossfade


czarny stojak - czyli bez szaleństwa 


Oraz pamiętnik


Reasumując nie da się więc ukryć, że Jackson jest bardzo ciekawie zrobionym lalkiem i jeżeli jeszcze go nie macie to zachęcam do zakupu ;)

Na koniec garstka zdjęć z sesji Jackona z Frankie
interpretacja dowolna xD











Miś w tle, który był świadkiem mimo woli całego zajścia, miał imitować siano xD
Jeśli ktoś chce mnie oskarżyć o lalkową pornografię to pewnie ma do tego pełne prawo.
Ja jednak miałam taką wizję i nic na to nie poradzę wg mnie wyszło uroczo pozdrawiam i zapraszam do komentowania ;)

wtorek, 25 czerwca 2013

Pullip Milk Latte - Amelia ur. 24 czerwca 2013 r

Tak!
Wczoraj dostałam długo wyczekiwaną paczkę, z moją pierwszą lalką Pullip ;)
Zacznijmy od podstaw

ID - #145206
Kategoria - Action/Dolls
Typ - Pullip (P-092), Pullip (Line)
Tytuł  - Milk Latte
Producent - Groove (グルーヴ) Manufacturer
Artysta - Cheonsang Cheonha (天上 天下) Sculptor
Materiały -ABS, High Impact Polystyrene, POM, Thermoplastic Elastomers
Cena - ¥13000, USD 133.94 
Rok wydania - Kwiecień 2013
Skala - 1/6



 
Zdjęcia Promo




 

Detale ubioru

 

W serii Milk wyszedł jeszcze Isul
Milk Tea



Isul nawet uroczy, ale serca mi nie skradł ;)
Ok przejdźmy do otwierania pudełka ;)






I wreszcie wolna!

Poniżej przedstawiam po raz pierwszy i ostatni jej oryginalną sukienkę,
gdyż lalkę uwielbiam, natomiast sukienka mi się niezbyt podoba.
Widzi mi się ubrana jak dziewczynka :)


 Detali nawet nie fotografowałam, bo o wiele lepiej prezentują się na zdjęciach promo, które macie powyżej.
Musicie zrozumieć, że nie mogę się już doczekać żeby jej szyć xD
więc w tym poście to by było na tyle, lecę do maszyny
pozdrawiam!
____________________________________________________________
 




sobota, 22 czerwca 2013

Nowe akcesoria dla moich lalek cz 1

W poście tym pragnę się pochwalić moimi nowo nabytymi lalkowymi przydasiami ;)


1. Zawartość paczki ze "Sklepiku dla was" link http://sklepik-dla-was.home.pl/
Jak widać dwa kubki, miodek, koszyczek, filiżanka, cola i słoiczki. Jeden Hrabia mi zakosił do jakichś swoich niecnych celów a z drugim jeszcze nie wiem co zrobię, ale na pewno coś wymyślę.
Zachęcam do zakupów w tym sklepie internetowym. Właścicielka to przemiła osoba a rzeczy są naprawdę piękne zwłaszcza dla lalkowych zapaleńców xD


2. Niskie trampki zamówione z http://www.pullipfamily.pl/
dla mojej Pullip, przesyłka nie należy do najniższych, więc od razu wzięłam dwie pary 


Myślałam o czarnych, ale niestety już nie było, ogólnie na tej stronce mało co jest dostępne xD
Wybrałam więc z tego co mieli takie, aczkolwiek jestem z nich zadowolona
.
Zwłaszcza, że na żywo wyglądają dużo lepiej niż jak były przedstawione w sklepie :P
Tak więc trampki już są, teraz czekam na lalkę xD 

Oczywiście nie obędzie się bez opinii jak się te butki mają do Monsterek.
Na stópki panienek pasują pięknie jednak nie są na obcasie, więc lalka cały czas stoi na paluszkach ;)


Jeżeli chodzi o stopy chłopaków to jak widać buciki są niewiele mniejsze od trampek Jacksona, więc myślę, że by na niego pasowałyby, ale nie chciałam do nich wpychać jego wielkiej stopy, bo dla Pullipa im mniejsze tym lepsze ;P


3. Parasolki do drinków kupione w Biedronce, nie wiem dokładnie ile kosztowały, ale w przedziale od 1 do 3 zł xD


Tak się prezentuje owa parasolka w konfrontacji z lalką.
Można je składać i rozkładać dowolną ilość razy.

Modelką została moja druga Draculaura
sukienka - by me 
buty - z zestawu SWP owad


4. Sweetaśny fioletowy organizer z szufladkami kupiony w E.Leclerc za ok 15 zł, którego zastosowanie przedstawi wam Jackson, bo uwielbiam go fotografować xD



 


Mam zielony pokój a wszystkie dodatki i łóżko fioletowe, więc pasuje idealnie ;)
Kupiłam go z myślą o zrobieniu z niego szafy dla mojej przyszłej Pullip, ale jeszcze się okarze co w nim będę trzymać ;)


wyczytałam, że w Pepco idzie nabyć takie breloczki buciki i jak byłam w galerii to wstąpiłam i znalzałam! ;)
Do tego były już po jakiejś ekstermalnej obniżce i mimo że na cenie było 2,99
przy kasie okazało się, że kosztują 1,99 sztuka.
Trzeba je nieco przerobić, bo są dużo za duże na Monsterki ;/
Nie mam zdjęcia na nóżce lalki, bo nie wyciągałam z nich jeszcze waty, ale mam porównanie z Pullipowymi trampkami.


Jak coś z nimi wykombinuję to na pewno wam pokarzę.
W tym poście to by było na tyle, pozdrawiam ;)

____________________________________________________________