piątek, 31 maja 2013

Wszystko o Monster High część 2 - Lagoona Blue - naprawa włosów lalki


Po zakupie Rochelle reszta poszła już z górki, i że tak powiem pędzikiem :P
Druga Lalka MH, która zagościła w moim domostwie to

Lagoona Blue basic

sygnatura na główce 2008 Mattel
sygnatura na plecach 2008 Mattel inc. INDONESIA

 

Wygrałam ją na aukcji Allegro, całkiem przypadkowo...
Zalicytowałam jakiś tydzień przed końcem aukcji, przekonana że ktoś mnie przebije.
A tu, ku memu zdziwieniu dostaje po tygodniu maila, że wygrałam aukcje ;)
Ucieszyło mnie to niezmiernie, ponieważ nie dałam za nią dużo a mimo, że była używana jej stan był dobry i miała wszystkie akcesoria oprócz pamiętnika i torebki z rybką ;(

Niestety nie mam fotek bezpośrednio po otwarciu paczki, aczkolwiek przedstawię wam krok po jak naprawić włosy Lagoony Blue.

Zaczęłam od zdjęcia rąk i wyprania ubranka, które przejawiało wyraźne ślady stania na półce w niezbyt często sprzątanym domu :P

Następnie zajęłam się włosami, które jak widać wymagały chociażby uczesania jednakże ja ambitnie postanowiłam odnowić jej oryginalne fale.

Poniżej zdjęcia rozczochrańca w trzech rzutach :P

 

 


Zależało mi żeby po wszystkich zabiegach uzyskać fryzurę idealnie taką jaka była w oryginale, więc znaczące kosmki związałam gumeczkami


 i Lagoona była już gotowa do kąpieli ;)

Przepis na kąpiel?


Do miski o średnicy ok 30 cm wlewamy tyle letniej wody,
żeby leżącej lalce wystawała twarz.
Do tego dodajemy 3 zakrętki płynu do zmiękczania tkanin
mieszamy i wkładamy lalkę na jakieś 15-20 min.

(ja akurat miałam takiego Lenorka, ale może być jakikolwiek :)

 Lagoona jak na potwora morskiego przystało delektuje się kąpielą :)


Po upływie powyższego czasu, płuczemy włosy dużą ilością bieżącej wody.
I zawijamy za pomocą folii aluminiowej cztery niezbyt zgrabne papiloty.
Istotne żeby nie przylegały zbytnio do głowy.

 

                  

pozostało już tylko w małym garnuszku napełnionym wrzątkiem, moczyć każdy papilot z osobna ok 30 sekund unikając kontaktu twarzy lalki z gorącą wodą i parą.


po czym polewamy głowę lalki zimną wodą i odsączamy jej nadmiar ręcznikiem


zostawiamy na parę godzin, najlepiej na noc, żeby sobie spokojnie wyschła :)

Lagoona zaraz  po zdjęciu papilotów


A tu po wymodelowaniu włosów :)

 

 

Jak widać z tyłu wyszedł taki artystyczny nieład ;)



Lagoona Blue basic co powinno być w zestawie



strój kąpielowy z nogawkami z siatki,
spodenki,
bluza z kapturem
(widać powyżej)

kolczyki


naszyjnik


bransoletka


odczepiane płetwy na nogach 
i śliczne japonki


Torebkoakwarium z piranią 


źródło

stojaczek oraz szczotka w kolorze perłowym


i wieńczący całość
śliczny różowy kwiatek spinka do włosów


+ oczywiście pamiętnik ;)

Następna pod lupę idzie Draculaura :)
Zapraszam!

7 komentarzy:

  1. Cudownie, właśnie szukałam czegoś takiego. Mam na oku zakup Venus McFlytrap, która ma zniszczone włoski niczym Twoja Lagoona, ale teraz wiem jak je naprawic. Dzięki za radę :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo! Cieszę się, że mój post pomógł :)

      Usuń
  2. Super ;)
    Też mam lagoonę :D oprócz niej posiadam toralei basic (campus stroll), venus basic, clawdeen basic, draculaura basic, chłopaka ze stwórz potwora ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł zakręcę włosy mojej Tolarey bo nie przepadam za prostymi włosami

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny poradnik, na pewno kiedyś skorzystam! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. To nic nie dało mojej basicowej Clawdeen :( Widziałam, że dużo osob narzeka na jej włosy, czy da sie cos na nie poradzic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj jeszcze raz, tym razem stranniej ? Albo wyprostuj jej włosy :)
      Clawdeen w prostych też wygląda ślicznie, pozdrawiam

      Usuń