piątek, 31 maja 2013

Wszystko o Monster High część 1 - Rochelle Goyle

Trochę się już przedstawiłam teraz pora na moją kolekcję ;)

Moim celem jest zebranie wszystkich Lalek MH z serii Basic, oraz nowych postaci, które pojawią się w innych seriach.
Ma to na celu uniknięcie posiadania dziesięciu wersji tej samej lalki :P
Nie znajdziecie tu. więc dokładnego opisu każdej Monsterki, gdyż nie interesują wszystkie ich wersje.
Wychodzę z założenia, że ubranka mogę sobie uszyć sama a nie da się ukryć, że nad lalkami basic Mattel najbardziej się postarał ;)

Żeby niczego nie pominąć każda lalka otrzyma swój własny post.
Na pierwszy ogień idzie...

Rochelle Goyle basic


sygnatura na główce 2011 Mattel inc.
sygnatura na plecach 2011 Mattel inc. INDONESIA 


 
Wyhaczyłam ją w sierpniu zeszłego roku na aukcji Allegro nową.

Powody nabycia pierwszej lalki MH


1

Kupić, schować gdzieś głęboko w szafie
i poczekać aż jej cena wzrośnie po czym sprzedać.

2

Szyć ubranka i sprzedawać co rodzi potrzebę posiadania modelki...

Biorąc pod uwagę, że plany te ze sobą kolidowały a ja nie umiałam się zdecydować lalka w pudełku doczekała zimy, aż ją w końcu z niego wyjęłam - a zrobiłam to w bardzo paskudnym humorze z ramach poprawienia sobie samopoczucia - pomogło! :D 

Mój egzemplarz Rochelle prezentuje się następująco




Błękitne pasemka w przypadku mojej lalki obejmują większość grzywki, natomiast na reszcie włosów ograniczają się tylko do czegoś takiego


W necie widziałam zdjecia Rochelle z lepiej rozmieszczonymi pasemkami aczkolwiek nie jest to dla mnie aż tak istotna wada, nadrabia ładnie rozsianymi plamkami na pyszczku :)


W Tesco widziałam biedaczkę, która miała pełno ciemnych kropek na twarzy, głownie na nosie i przyznam, że nie wyglądała z nimi zbyt zachęcająco, więc cieszę się z tego co mam ;)

  Rochelle Goyle basic co powinno być w zestawie

 

bluzeczka, spódnica
naszyjnik (widać powyżej)

opaska

 

dwa różne kolczyki 

   

bransoletka


buciki z różowymi podkolanówkami

     

Parka sprawnych skrzydełek
otwierana torebka 
Przydupasek Roux
stojak i szczotka w kolorze czarnym (czyli bez szału)


i oczywiście pamiętnik


Wiele osób może stwierdzić że powyższe zdjęcia poszczególnych dodatków lalki to dowód na to iż mam fobię na jej punkcie, jednakże nic bardziej mylnego, lubię wszystkie moje lalki aczkolwiek zachowuję do nich zdrowy respekt, dodałam te zdjęcia ponieważ sprzedający na Allegro praktycznie zawsze dodają informację

"Lalka w stanie idealnym ze wszystkim dodatkami" 

a niejednokrotnie wielu rzeczy brakuje i u mnie możecie sprawdzić czego dokładnie :)

3 komentarze:

  1. Ja kiedyś chciałam kupić jedną monsterkę, nie pamiętam nawet jaką, ale byłam w Tesco i zobaczyłam Rochelle. Ostatecznie, czego nie wiem, czy żałuję, czy raczej nie, nie kupiłam jej, ale sądzę, że jest naprawdę fajna. :)
    Najbardziej odstraszyły mnie właśnie te plamy; nawet ładnie rozmieszczone średnio mi się podobały ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztuje Rochelle? Jeśli będziesz chciała ją kupić to jestem pierwsza w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie dała rady tyle czasu trzymać lalki w pudełku :). Podziwiam za siłę woli!
    Mnie na allegro wkurza też, jak w opisie jest tylko: "stan jak na zdjęciu". Przy czym zdjęcie jest jedno, niewyraźne i nie widać na nim tego, co cię interesuje.
    A Rochelle piękna, choć ja wolę wersję scaris.

    OdpowiedzUsuń