piątek, 31 maja 2013

Grunt to dobrze zacząć...

Witam wszystkich oraz każdego z osobna ;)

w pierwotnym planie jaki narodził się w mej głowie miał to być blog o lalkach jednakże nie nadałam mu żadnej nazwy nawiązującej do tego ponieważ nie chce nikogo zawieść gdy momentami będzie tu jednak więcej o mnie niż o lalkach :P 
Trudno jest mi określić dla kogo tak właściwie może być skierowany ten blog. Mam zamiar tutaj rozpisywać się i rozprawiać na temat moich zainteresowań i pasji zwłaszcza tych nieco infantylnych. 

Krótko o mnie?

Studiuję grafikę komputerową
Mieszkam z chłopakiem i kotką Osią
Staram się być odpowiedzialna i punktualna jednakże moja artystyczna dusza nie zawsze mi na to pozwala :P

Ciekawostki

Bardzo często się potykam, coś wywracam lub rozlewam ;) 
Zbieranie lalek zaczęłam od Monster High

Dominujące kolory w szafie czarny, fioletowy, czerwony. zielony

Co tu więcej pisać reszta wyjdzie w praniu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz